مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

استفاده از ابزار هنر و رسانه در انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک فرصت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد استفاده از ابزار هنر و رسانه را در انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یک فرصت و ضروری دانست.
کد خبر: ۲۹۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ - 14May 2018

استفاده از ابزار هنر و رسانه در انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک فرصت است/////اصلاح شودیه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مجید جوادیان زاده در نشست کمیته فرهنگی و هنری حفظ و نشر و ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: رویکردهای هنری و رسانه ای باعث بالندگی و شاهکاری بی نظیر در حوزه ایثار و شهادت  می شود.

وی گفت: باید سعی شود معنا و تقدس هایی که در جنگ تحمیلی از ارزش های والا برای ما به یادگار مانده با ارائه کارهای خلاقانه به مردم عرضه شوند.

به گفته وی اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با ایثار و شهادت باید بیش از این در بسترهای عمومی مردم به اجرا و در معرض دید قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: انتظار این است که فعالیت فرهنگی و هنری در همه حوزه ها، از سالن های بسته خارج شده و در بستر های مناسب و در معرض دید عموم به نمایش گذاشته شود.

جوادیان زاده ادامه داد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد، میراث جهانی یزد به شمار می رود و این آمادگی و پتانسیل را دارد تا فعالیت فرهنگی و هنری متناسب با حوزه ایثار و شهادت را در معرض دید عموم مردم قرار دهد.

وی همچنین پیشنهاد داد: اجرای تئاترهای خیابانی، بازسازی عکس های دفاع مقدس و کتابشناسی دفاع مقدس در الویت  برای اجرا فعالیت های این حوزه باشد.

در این نشست نیز اعضای کمیته فرهنگی و هنری حفظ و نشر آثار دفاع مقدس پیشنهادات و برنامه های خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها