مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

ذره‌ای عقب‌نشینی از ارزش‌های دفاع مقدس منجر به تزلزل پایه‌های نظام می‌شود

«حجت‌الله ناصرپور» ذره‌ای عقب‌نشینی از ارزش‌های دفاع مقدس را موجب به تزلزل پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تفکر بسیجی و عشق به امام راحل، باعث موفقیت ما در عملیات «بیت‌المقدس» شد.
کد خبر: ۲۹۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 14May 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در جلسه بزرگداشت سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر، با بیان اینکه عملیات «بیت‌المقدس» باعث فخر نظام و برتری جمهوری اسلامی ایران در دنیا شد، هدف از برگزاری این ستاد را حفظ ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: ذره‌ای عقب‌نشینی از این ارزش‌ها، به تزلزل پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌انجامد.

وی توجه ویژه به درس‌ها و دستاوردهای حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر را جزو سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح دانست و افزود: تفکر بسیجی و عشق به امام راحل، باعث موفقیت ما در عملیات «بیت‌المقدس» شد.

ذره ای عقب نشینی در ارزشهای دفاع مقدس منجر به تزلزل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود + تصاویر

ناصرپور تصریح کرد: رویکرد الهی مردمی و قدرت مردمی، وحدت، بصیرت و مقاومت، نقش مهمی در شکل‌گیری این حماسه تاریخی داشت که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی به برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر در استان لرستان اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا، پخش ویژه بانگ مقاومت در رسانه ملی و ادارات، شرکت در نماز جمعه، اجرای نمایش خیابانی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیاده‌روی عمومی توسط ادارات، آذین‌بندی شهر و تبلیغات محیطی و نیز برگزاری ایستگاه‌های ادبی و ترویج ارزش‌ها در فضای مجازی، از جمله این برنامه‌ها است.

همچنین «حبیب‌الله خجسته‌پور» معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان نیز در این جلسه، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار داشت: اراده الهی بر آن شد که در عملیات فتح خرمشهر به پیروزی دست یابیم.

ذره ای عقب نشینی در ارزشهای دفاع مقدس منجر به تزلزل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود + تصاویر

وی خردادماه را یکی از ماه‌های پرحادثه دانست و افزود: حماسه سوم خرداد، دفاع از مذهب و ملیت ما بود و باید از کسانی که در آن مقطع در عملیات «بیت‌المقدس» نقش آفرین بودند، تجلیل به عمل آورده شود.

خجسته‌پور با اشاره به این‌که لرستان نقش مهمی در به ثمر رسیدن حماسه سوم خرداد داشته است، گفت: این استان نسبت به سایر استان‌ها، وظیفه‌ای سنگین‌تر نسبت به بزرگداشت این حماسه دارد.

ذره ای عقب نشینی در ارزشهای دفاع مقدس منجر به تزلزل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار