نماینده ولی فقیه در استان همدان:

علم و ایمان دو بال قدرتمند برای پیشرفت و تکامل انسان است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: علم و ایمان دو بال قدرتمند برای پیشرفت و تکامل انسان است و تنها افرادی می‌توانند در زندگی اوج بگیرند که مجهز به این دو بال عظیم باشند.
کد خبر: ۲۹۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ - 15May 2018

علم و ایمان دو بال قدرتمند برای پیشرفت و تکامل انسان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، آیت‌الله «غیاث‌الدین طه‌محمدی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم بزرگداشت مقام معلم با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت، عظمت و اقتدار ایران را چندین برابر کرد، اظهار داشت: در سایه تعلیم و تربیت آسمانی بود که ملت‌ ایران عظمت و جایگاه خود را پیدا کرد.

وی نقش و رسالت معلم را رساندن انسان به بندگی خدا دانست و اضافه کرد: معلم باید علاوه بر سواد به فضلیت و اخلاق دانش‌آموزان نیز توجه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین با بیان اینکه در گذشته این گونه نبود که سواد، همگانی باشد و این نعمت فقط برای طبقه‌ای خاص بود، تصریح کرد: امروز با عنایت خداوند متعال و به برکت انقلاب اسلامی قشر بی‌سواد و کم‌سواد در کشور به حداقل خود رسیده است.

وی علم و ایمان را دو بال قدرتمند برای پیشرفت و تکامل انسان دانست و خاطرنشان کرد: تنها افرادی می‌توانند در زندگی اوج بگیرند که مجهز به این دو بال عظیم باشند.

آیت‌الله محمدی با اشاره به اینکه معلمان نقش مهمی در مجهز شدن دانش‌آموزان به علم و ایمان دارند یادآور شد: اگر امروز دانش‌آموزان به علم و ایمان مجهز شوند، آینده جامعه تضمین خواهد شد.

این مسئول در پایان به حرکت های رو به جلو در آموزش و پرورش استان نیز اشاره کرد و بیان داشت: این حرکت‌ها رشد و اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت استان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار