فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تاکید کرد؛

لزوم بهره‌مندی از حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امید که خداوند متعال به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس عمر با عزت عطا کند تا بتوانیم بیش از پیش از بصیرت این رزمندگان دفاع مقدس در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۹۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ - 15May 2018

لزوم بهره‌مندی از حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع پرس از همدان، «کامران کریمی» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در مراسم مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت این شهرستان اظهار داشت: از اقدامات خوب، موثر و کمک‌های پیشکسوتان که در سال گذشته برای پیشبرد اهداف سپاه ناحیه نهاوند به این مجموعه صورت گرفت صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: هیچ یک از برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند در سال 96 به خوبی پیش نمی‌رفت مگر با راهنمایی‌ها، مساعدت و کمک‌های پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و این پا به کار بودن پیشکسوتان امروز در جامعه زبانزد خاص و عام است.

کریمی گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت بدون هیچ چشم‌داشت مادی، همچنان در صحنه حضور فعال دارند و امید که خداوند متعال به این یادگاران دوران دفاع مقدس عمر با عزت عطا فرموده تا بتوانیم بیش از پیش از بصیرت این رزمندگان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، در پیشبرد اهداف سپاه و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه دو تفکر در کشور ما وجود دارد یک تفکر انقلابیون و دیگری تفکر غیر انقلابیون که ما باید خط و خطوط خود را بدانیم و آن را بشناسیم ادامه داد: امروز وظیفه همه ما این است که تفکر ما مانند تفکر رهبری باشد.

وی در پایان خطاب به پیشکسوتان گفت: ضمن اینکه قدردان تمام زحمات شما پیشکسوتان هستیم، ما و مجموعه سپاه صمیمانه از شما پیشکسوتان تقاضای راهنمایی و همدلی و همفکری در تمام عرصه‌ها را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها