با صدور پیامی؛

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ارتحال آیت‌الله طاهری خرم آبادی را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی درگذشت عالم ربانی، مبارز نستوه آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم آبادی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴ - 08September 2013

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ارتحال آیت‌الله طاهری خرم آبادی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن کامل پیام نماینده ولی فقیه در سپاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
 
خبر درگذشت عالم ربانی، مبارز نستوه آیت الله سیدحسن طاهری خرم آبادی موجب تاسف و تاثر وصف ناپذیر اینجانب و آحاد فرماندهان مسئولین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید.
 
بی تردید خدمات سترگ و نقش آفرینی های ماندگار و الهام بخش آن عالم جلیل القدر در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه و در عینیت جامعه منشا حرکت و برکت برای یکایک مدافعان اسلام ناب محمدی (ص) مکتب ولایت فقیه خواهد بود.
 
آنچه در کارنامه پرفروغ حیات این عالم بزرگوار، مخلص و فداکار درخشش ممتازی دارد عهد و پیمان مستحکم ایشان با نهضت امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری و هوشمندی و صلابت کم نظیر در صیانت از گفتمان انقلاب اسلامی و پایبندی به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
 
پاسداران انقلاب اسلامی با گذشت سه دهه از حضور آیت الله طاهری خرم آبادی در سنگر خطیر مایندگی حضرت امام (ره) در سپاه هنوز هم طعم گوارای ایمان، تقوا، زهد، بصیرت و متانت که در سیره آن عالم انقلابی و ولایی متبلور بود را در عمق خاطرات زرین می چشند و با الهام از آن در رویارویی با حوادث واقعه و در میدان های تکلیلف و تعهد آنگونه که باید بیندیشند و آنچه اقتضای پاسداری از انقلاب و اقتدار و صلابت نظام اسلامی است عمل می کنند.
 
قدر و منزلت والای آن شخصیت وارسته که عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی، نشانه ای از پیشتازی و مجاهدت های تحسین برانگیز و تاثیرگذار وی را گواهی میدهد، تجلیل و تکریم شایستهشان را فراروی ما و همه دلسوزان عزت و سربلندی قرآن عزیز قرار داده است.
 
این ضایعه اندوهبار را به ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، آیات عظام، آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان سلحشور، مردم غیور و انقلابی استان لرستان و بیت معظم طاهری خرم آبادی (ره) تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان مکرم، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
 
والسلام علیکم و رحمة الله برکاته
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
علی سعیدی
نظر شما
پربیننده ها