نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نهادهای عضو این ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ - 15May 2018

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست بزرگداشت حماسه سوم خرداد و آزادسازی فتح خرمشهر با حضور نهادهای عضو در «یاسوج» برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست سوم خرداد را یادآور تجلی اراده و غرور ملت ایران در آزادسازی خرمشهر و از درخشان‌ترین صحنه‌های دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: همه کسانی که این روز بزرگ را رقم زدند، سهم بسزایی در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی داشته و آرامش و اقتدار جامعه ما مرهون فداکاری و ایثار بی‌مانند آنها است.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی‌داشت این حادثه بزرگ اشاره داشت و افزود: سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در دستورکار قرار داده و از ظرفیت ادارات و نهادها و به تناسب امکانات نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدام کرده و از رزمندگان دوران دفاع مقدس خصوصا افرادی که در عمیلات بیت‌المقدس حضور داشتند در این برنامه‌ها استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان‌ها و نهادها یادواره‌ها و رونمایی‌هایی که در حوزه ایثار و شهادت دارند را در سالروز حماسه سوم خرداد با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام دهند.

آسمند تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا و برگزاری برنامه بانگ مقاومت را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر عنوان کرد.

وی از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 7:30 روز سوم خرداد در میدان صبحگاه سپاه فتح با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها