مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به زبان هنر میسر می‌شود

«رضا دهبانی‌پور» با بیان اینکه انتقال مفاهیم دفاع مقدس از طریق زبان هنر میسر می‌شود، گفت: باید گنجینه عظیم دفاع مقدس را با روش‌های نوین و هنرگونه به جامعه انتقال دهیم.
کد خبر: ۲۹۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ - 16May 2018

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به زبان هنر میسر می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست کمیته هنری نمایش و ادبیات دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

«رضا دهبانی‌پور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با تأکید بر پاسداشت ازجان‌گذشتگی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا این ازجان‌گذشتگی‌ها ثبت و ضبط شوند که انتقال مفاهیم دفاع مقدس از زبان هنر میسر خواهد بود.

«سید علی‌نقی کرامت» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، ضمن تشریح اهداف کمیته هنری نمایش و ادبیات دفاع مقدس، اظهار داشت: انتظار ما از سایر دستگاه‌ها این است که کارهایی که در حوزه دفاع مقدس انجام می‌شود ممیزی شده و با نظارت اعضای کمیته حمایت‌های مالی صورت پذیرد تا با تجمیع برنامه‌ها، شاهد اجرای برنامه‌های مطلوب باشیم.

خاطرنشان می‌شود، برگزاری کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی بعد از ماه مبارک رمضان با حضور «انسیه شاه‌حسینی» فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان حوزه دفاع مقدس و برگزاری نمایش خیابانی در پارک ساحلی یاسوج از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار