جلسه هیات‌امنا موسسه بهداری رزمی-3/ سردار عبداللهی:

پزشکان موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس الگوهای جامعه باشند

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پزشکان موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت باید از جهت رفتاری الگوی پزشکان آینده باشند، یعنی شجاعت، تعهد و تخصص پزشکان این موسسه باید مثال‌زدنی و الگو باشد.
کد خبر: ۲۹۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ - 16May 2018

پزشکان موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس الگوهای جامعه باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین جلسه هیات امنا موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت که صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح با تمام توان از فعالیت‌ها و پیشبرد برنامه‌های موسسه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط دوران دفاع مقدس شرایط فوق العاده‌ای بود و شاید با جنگ‌های دنیا قابل مقایسه نباشد، چرا که شرایط ما به گونه‌ای بود که همواره در وضعیت‌های گوناگونی قرار گرفته و دائم باید با ابتکارات نوین شرایط را مدیریت می‌کردیم؛ برای نمونه همین بحث انتقال پزشکان ما به اطراف خطوط مقدم بود که با انتقال سریع مجروحان به بیمارستان‌ها، جان بسیاری از افراد نجات پیدا کرد.

سردار عبداللهی تصریح کرد: تفاوتی که این موسسه با دیگر موسسات دارد این است که این موسسه از پشتوانه غنی برخوردار است و پزشکان متخصصی که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند، امروز در این موسسه حضور دارند و در واقع پشتوانه اصلی این موسسه محسوب می‌شوند.

وی همچنین بیان کرد: در رابطه با اهداف این موسسه، دو مسئله مهم را باید در نظر گرفت؛ اول اینکه پزشکان موسسه بهداری رزمی باید از جهت رفتاری الگوی پزشکان آینده باشند، یعنی شجاعت، تعهد و تخصص پزشکان این موسسه باید مثال‌زدنی و الگو باشد.

سردار عبداللهی افزود: نکته دوم تجربیات علمی است که پزشکان ما در دوران دفاع مقدس کسب کرده‌اند و این تجربیات را می‌توان به نسل‌های آینده منتقل کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار