نماینده ولی فقیه در مازندران:

آزادسازی خرمشهر زمینه ساز فتوحاتی در دوران دفاع مقدس بود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: آزادسازی خرمشهر به تعبیر حضرت امام راحل، کار خدا بوده است و این پیروزی زمینه‌ساز فتوحاتی در دوران دفاع مقدس شده است.
کد خبر: ۲۹۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 18May 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان ساری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را به‌عنوان ماه خودسازی و تقوا دانست و اظهار داشت: در این ماه نباید نیازمندان را فراموش کرد و باید آنها را مورد حمایت قرار داد.
 
طبرسی ماه مبارک رمضان را ماه زهد و پارسایی، زدودن زنگارها از جان‌ودل و ماه تقرب به خداوند عنوان کرد و بر ضرورت بهره مندی از فیوضات این ماه تاکید کرد.
 
امام‌جمعه ساری در ادامه وفات حضرت ابوطالب پدر امیرمومنان (ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: ابوطالب از یاران باوفای پیامبر اسلام و پیشتاز اسلام ناب محمدی در زمان خود بوده است.
 
طبرسی همچنین به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر به تعبیر حضرت امام راحل، کار خدا بوده است و این پیروزی زمینه‌ساز فتوحاتی در دوران دفاع مقدس شده است.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به بدعهدی ترامپ و آمریکا و توطئه‌های دشمنان نیز اشاره کرد و افزود: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس از نقشه‌های جنایت‌کارانه‌ای است که هدف آن حذف تفکر اسلامی در بیت‌المقدس است و باید بدانیم که آمریکا و ایادی آن همواره در پی توطئه علیه ایران اسلامی هستند.
 
طبرسی بر لزوم تبعیت و پیروی از مقام عظمای ولایت تأکید کرد و گفت: با پیروی از ولایت‌فقیه دشمنان نمی‌توانند توطئه‌هایشان را عملی کنند.
 
وی همچنین بیکاری را از جمله دغدغه‌ها در استان مازندران بیان کرد و گفت: مسئولان و نمایندگان باید دلایل رکود و افزایش بیکاری در استان را رصد و پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار