معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

غیرت و بصیرت مردم موجب اقتدار سپاه و نظام شده است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: اگر اعتباری در سپاه کسب شده به دلیل سرمایه و اعتبار ملت ایران بوده و اگر هم سودی باشد متعلق به مردم و نظام است، چرا که غیرت و بصیرت مردم موجب خنثی سازی فتنه‌ها و اقتدار سپاه و نظام شده است.
کد خبر: ۲۹۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 19May 2018

غیرت و بصیرت مردم موجب اقتدار سپاه و نظام شده استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ پاسدار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم اربعین شهید جبهه مقاومت اسلامی «اکبر زوار جنتی» با اشاره به توصیه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ورود جوانان انقلابی به عرصه نظامی اظهار داشت: امروز شاهد نفراتی در طراز انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح هستیم و این نیروی ارزشی و با اعتقاد در ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروها نشان دهنده صلابت نیروهای مسلح و فداکاری و جانفشانی این نیروهاست.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: نیت حضرت امام (ره) برای تشکیل نیروی نظامی همچون سپاه، انجام کار صرف نظامی نبود و به همین دلیل است که در فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب علاوه بر کار نظامی، برای سپاه مسئولیت پاسداری از انقلاب اسلامی نیز مطرح شده است.

پورجمشیدیان افزود: معنای حفظ انقلاب اسلامی این است که انقلاب باید در تمام زمینه های، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیتی و حتی در فراتر از مرزهای کشور باید حفظ شود.

وی با انتقاد از برخی افراد که از فعالیت‌های سپاه در عرصه های مختلف خرده می‌گیرند، تصریح کرد: کسانی که امروز درصدد مخدوش کردند افکار عمومی هستند و میگویند که چرا دیگر اقشار همچون سپاه وارد موضوعات نمی‌شوند، از ماموریت سپاه مطلع نیستند.

این مسئول ادامه داد: امروز اگر فرماندهان ارتش و افرادی که امور ارتش را برعهده دارند، بر فرماندهی سپاه مشغول بودند، همان کاری را می‌کردند که امروز فرماندهان سپاه میکنند و بلعکس و باید گفت که ماموریت سپاه، ماموریتی متفاوت است. 

فرمانده اسبق سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به رسالت پاسداران انقلاب اسلامی در انجام وظایف خود بیان داشت: مگر می‌شود شیعه بود و نسبت به اتفاقات یمن، نیجریه، سوریه، فلسطین و... بی‌‌تفاوت باشیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل است که مدافعان حرم پای در میدان نبرد با داعش گذاشتند و با جنایتکارانی که بویی از اسلام نبرده ولی با نام اسلام دست به جنایت می زنند، مقابله کردند.

سردار پورجمشیدیان با تاکید به اینکه ما نباید نسبت به اتفاقات دنیای اسلام بی‌تفاوت باشیم یادآور شد: رسالت پاسداری ما این است که با حرکت پیش‌ برنده انقلابی جلو برویم و با نشاط انقلابی در صحنه‌ها حضور داشته باشیم که حضور در جبهه‌های مقاومت نیز جزو همان حضورها است.

وی با اشاره به اهمیت تفکر انقلابی و بسیجی بیان داشت: این تفکر نجات دهنده است، چنان که امروز مردم و مظلومان دنیا به این نتیجه رسیدند که راه نجات آن‌ها تفکر انقلابی و تفکر بسیجی است.

پورجمشیدیان با اشاره به نقش موثر سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب خاطرنشان کرد: اگر اعتباری در سپاه کسب شده به دلیل سرمایه و اعتبار ملت ایران بوده و اگر هم سودی باشد متعلق به مردم و نظام است، چرا که غیرت و بصیرت مردم موجب خنثی سازی فتنه ها و اقتدار سپاه و نظام شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به رشادت مردم تبریز در زمان های محتلف عنوان کرد: این مردم با بصیرت در دوران مشروطه، انقلاب و دوران دفاع مقدس یک تاریخ بزرگ برای کشور خلق کرده‌اند.  

پورجمشیدیان متذکر شد: مردم می‌دانند چه جنایت‌هایی را شاهان بر این ملت روا داشته‌اند. در زمان رضاشاه و پسرش بسیاری از ذلت‌ها علیه کشور و ملت ایران تحمیل شد که یک نمونه از آن اهداء بحرین به اجنبیان بود که بدون هیچ مسئله‌ و مشکلی واگذار شد به همین دلایل مردم انقلابی، مرجعیت و روحانیت آمدند و کشور را از یوغ مستشاران آمریکایی نجات دادند و به کشور و نظام عزت دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار