در پیامی؛

وزیر اطلاعات انتصاب امام جمعه جدید شیراز را تبریک گفت

وزیر اطلاعات در پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ لطف‌الله دژکام را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تبریک گفت.
کد خبر: ۲۹۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ - 19May 2018

وزیر اطلاعات انتصاب امام جمعه جدید شیراز را تبریک گفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، وزیر اطلاعات در پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ لطف‌الله دژکام را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تبریک گفت.

متن پیام سید محمود علوی به این شرح است:

«حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ لطف الله دژکام (دامت توفیقاته)

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به نمایندگی ولی فقیه در استان شهیدپرور فارس و امامت جمعه شیراز، از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در آغازین ایام ماه نزول برکات الهی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خداوند سبحان را شاکرم که با حضور پربرکتتان در آن جایگاه رفیع معنوی و وحدت بخش که مزیّن به علم و تقوا و آراسته به روحیه مردمی و خدمتگزاری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی می باشید موجب ارتقای روح سراسر امید در کالبد اقشار مختلف آن استان ولایتمدار گردید.

اینجانب ضمن نکوداشت یاد و خاطره مجاهدت ها و تلاش های ارزشمند و ماندگار مرحوم آیت الله ایمانی (اعلی الله مقامه)، توفیقات روزافزونتان را در سنگر دشمن شکن نماز جمعه از درگاه باری تعالی آرزومندم.»

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار