در پیامی؛

شهاب مرادی درگذشت حجت‌الاسلام طباطبایی را تسلیت گفت

شهاب مرادی در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید مهدی طباطبایی گفت: قلباً اعتقاد دارم جای خالی سید مهدی طباطبایی را کسی پر نمی‌کند و این نگران‌ کننده است.
کد خبر: ۲۹۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ - 19May 2018

شهاب مرادی درگذشت حجت‌الاسلام طباطبایی را تسلیت گفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شهاب مرادی در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید مهدی طباطبایی اظهار داشت: قلباً اعتقاد دارم جای خالی سید مهدی طباطبایی را کسی پر نمی‌کند و این نگران‌ کننده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

سلام بر سیّدِ صمیمی و مهربان و مَرد اخلاق؛ حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید مهدی طباطبایی (رضوان‌الله‌علیه). او عالمی خوش سابقه، مبارز و انقلابی بود. عالمی اخلاقی و دانا که عقل و خردش از علم بسیارش، بیشتر بود و شق و ارادتش به اهل‌بیت علیهم‌السلام، از هر داشته‌اش، بیشتر. او را هر وقت دیدم متبسم بود و از دستِ‌گشاده و سفره بازش و کرامتش بارها شنیده‌ام و شنیده‌اید. او رئوف بود و عطوف و بلندنظر و با مشورت‌های کارگشا و راه‌گشایش سنگ صبوری بود برای مردم و محل التجاء و پناه مردم.

قلباً اعتقاد دارم جای خالی سیدمهدی طباطبایی را کسی پر نمی‌کند! و این نگران‌کننده است. تهران بزرگان بسیاری را از دست داده که طبق روایت شریف علوی، با هر مصیبت و فقدان، ثلمه ای ایجاد شد که لایَسُدّها شیء!. کجاست دیگر مانند آقای مجتهدی و آقای مهدوی کنی و  آقا مجتبی تهرانی و آقای  سیدابراهیم خسروشاهی و ... رحمةالله علیهم اجمعین

رحلت این عالم ربانی را به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و جمیع بازماندگان محترم آن مرحوم و تمامی دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم. و رحمت و رضوان و مغفرت خاصه الهی را برای روح آن فقیدسعید مسئلت دارم.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها