ماموستا رستمی:

انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس سبب نابودی اسرائیل می‌شود

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس جنایتی بزرگ علیه بشریت است که سبب نابودی اسرائیل می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 20May 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگویی با تبریک ماه مبارک رمضان به همه مسلمانان سراسر کشور و مردم دین‌دار و متدین کردستان اظهار داشت: امیدوارم به‌برکت و عظمت این ماه مشکلات مردم برطرف و دشمنان اسلام و قرآن خوار و ذلیل شوند.

وی در واکنش به اظهارات «ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت: به‌راستی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس جنایاتی بزرگ برعلیه بشریت است.

حرکات «ترامپ» دور از انسانیت، کرامت و وجدان بشری است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حرکات و اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا دور از انسانیت، کرامت و وجدان بشری است و جامعه بین‌المللی و تمام مسلمانان دنیا از انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف نگران هستند.

وی اضافه کرد: قدس شریف از ابتدا متعلق و قبله اول مسلمانان و فلسطین بوده و اسرائیل غاصب آن را داگیر کرده است اما آمریکا با انتقال سفارت به بیت‌المقدس، پشیمان و نابود می‌شود چراکه خداوند از جهت معنویت از قبله مسلمانان و مال خود، دفاع می‌کند

ماموستا رستمی افزود: بیت‌المقدس خانه پروردگار، خانه عبودیت و طاعات پیامبران و انبیاء الهی بوده و انتقال سفارت آمریکا به این مکان مقدس سبب نابودی اسرائیل می‌شود.

نظام جمهوری اسلامی همیشه حامی مظلومان و مستضعفین دنیا است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همیشه حامی مظلومان و مستضعفین دنیا است، اظهار کرد: در جهان اسلام تنها کشور ایران از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌کند و متأسفانه دیگر سران کشورهای اسلامی علی‌رغم اینکه ضربه‌های زیادی از غربی‌ها و بیگانگان خورده‌اند، اما همچنان آنان را حمایت می‌کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید دیگر سران کشورهای اسلامی نیز در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام هوشیار و آگاه شوند چراکه استکبار جهانی تنها به دنبال منفعت‌طلبی خودشان هستند و انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یکی دیگر از ترفندهای آنها است.

استکبار جهانی از وحدت و اعتقاد مسلمانان می‌ترسد

وی عنوان کرد: آمریکا با انتقال سفارت به بیت‌المقدس به‌دنبال ایجاد اختلاف، تضعیف و برهم زدن وحدت و انسجام مسلمانان است چراکه استکبار جهانی و غربی‌ها از وحدت و اعتقاد مسلمانان می‌ترسند.

«خبرگزاری تسنیم کردستان» صدای قشر ضعیف و مظلوم جامعه را صادقانه منعکس می‌کند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه خبرگزاری تسنیم خاطرنشان کرد: به‌راستی نیروهای این رسانه در کردستان دشمن‌شناس، زمان‌شناس و همیشه صادقانه صدای قشر ضعیف و مظلوم جامعه را منعکس می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار