بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در پی ارتحال حجت الاسلام «حاج غلامرضا حسنی»؛

ارتحال حجت الاسلام «حاج غلامرضا حسنی» ضایعه‌ای بزرگ و مصیبتی جانفرساست

رحلت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه و مبارز انقلابی، پشتیبان همیشگی انقلاب اسلامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین «حاج غلامرضا حسنی» ضایعه‌ای بزرگ و مصیبتی جانفرساست.
کد خبر: ۲۹۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ - 22May 2018

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در خصوص ارتحال حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج غلامرضا حسنیبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین «حاج غلامرضا حسنی» بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: رحلت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه و مبارز انقلابی، پشتیبان همیشگی انقلاب اسلامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین «حاج غلامرضا حسنی» ضایعه‌ای بزرگ و مصیبتی جانفرساست.

بی شک خاطره‌ مجاهدتهای آن فقید عظیم الشان در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، مبارزه با دشمنان و منافقین و تامین امنیت استان آذربایجان غربی در مسوولیت نمایندگی ولی فقیه استان و امام جمعه محترم شهرستان ارومیه، قبل و بعد آن نیز در اذهان و قلوب مردم شهید پرور این استان ماندگار خواهد بود.

این بیانیه می افزاید: از این رو اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، این واقعه جانکاه را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شهید پرور استان آذربایجان غربی و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن عالم فرزانه و مجاهد نستوه علو درجات را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار