مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم خبر داد؛

برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز آزادسازی «خرمشهر» در قم

«احمد حسینی» از برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در قم خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 23May 2018

اجرای مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی «خرمشهر» در قم«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم، با گرامی‌داشت سالروز عملیات «بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت هفته مقاومت و پیروزی و سی وششمین سالروز آزادسازی خرمشهر، روز سوم خرداد در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا، فردا از ساعت ۷ صبح مراسم ویژه‌ای بر سر مزار ۶۰ شهید بزرگوار عملیات «بیت‌المقدس» در گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار می‌شود که این مراسم با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی فرمانده سپاه استان و تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای عملیات «بیت‌المقدس» و نیز غبارروبی مزار شهدا همراه خواهد بود.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: همزمان برنامه‌هایی نیز در سطح ادارات و نهاد‌ها و دستگاه‌های استان و رده‌های نیرو‌های مسلح به مناسبت پاسداشت حماسه سوم خرداد برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: زنگ مقاومت و پیروزی راس ساعت ۱۱ روز سوم خرداد همزمان با لحظه آزادی خرمشهر در سرتاسر استان نواخته خواهد شد و ساعت ۱۸ همان روز آیین غبارروبی مزار شهدا در گلزار‌های شهدای سطح استان برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، در جریان عملیات «بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر طی فاصله اردیبهشت تا خرداد سال ۶۱ بیش از ۱۵۰ نفر از رزمندگان قم به شهادت رسیده‌اند که قبور مطهر آنان در گلزار شهدای سوم خرداد، شیخان و علی بن جعفر (ع) قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار