نامه شهید احمد اسماعیلی

شهید «احمد اسماعیلی» در نامه خود آورده است: «لطفاً برای ما از جبهه‌های مقاومت و ایثار شهر تهران بنویسید و از چگونگی عملیات مردم به ما اطلاعاتی بدهید.»
کد خبر: ۲۹۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 24May 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «احمد اسماعیلی» در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۳۷ در جنوب شهر تهران چشم به جهان گشود. وی بعد از اعزام به جبهه در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۵ در جبهه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد که بعد از حدود ۲۰ روز جسد مطهرش بر روی خاک‌های گرم خوزستان بود و در تاریخ ۲ خرداد ۱۳۶۵ در بهشت زهرا در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.

تصاویر نامه شهید «احمد اسماعیلی»

نامه شهید احمد اسماعیلی

«با سلام به امام امت و رزمندگان عزیز و شهدای گرانقدر، مجروحین عالی مقام و اسرای استوار

عرض سلام به خدمت مادر، همسر، محمود، عباس، معصومه خانوم و محمد از خداوند برای همه شما‌ها طلب موفقیت و توفیق خدمت برای اسلام و مسلمین را می‌نمایم و امیدوارم که همه تان سالم و سلامت و مقاوم در مقابل بمباران‌های دشمن بعثی به سر ببرید بلیّات سماوی جان‌سالم بدر ببرید. حال ما همه خوب است و در آسایش کامل و آرامش مطلق به سر می‌بریم.

لطفاً برای ما از جبهه‌های مقاومت و ایثار شهر تهران بنویسید و از چگونگی عملیات مردم به ما اطلاعاتی بدهید. در اینجا همه بچه‌ها می‌گویند به شوخی که برویم و از فرماندهی برگه اعزام به تهران برای شرکت در خط اول همراه دیگران شرکت کنیم.

(ناخوانا) محمود من ساعت ۷:۳۰ از تهران حرکت کردیم و فردا ساعت حدود ساعت ۱۰ صبح به مقر خود حوالی اندیمشک رسیدیم؛ و در اینجا مشغول خدمت و خوردو خوراک هستیم، اما افسوس که نتوانستیم وسایل کافی با خود بیاورم، ولی محمد دهقانیان چند روز دیگر به اینجا خواهد آمد به عباس بگویید که با او تماس بگیرد و وقت می‌خواهد بیاید به همراه خود مداد B۵ یا B۶ (کلاً مداد پر رنگ داخل کمد می‌باشد) و جزوه تاریخ اسلام خانم مینوش. کتاب منطق صوری (این کتاب را علی دهقانیان دارد) و همچنین قلم مو‌های نقاشی عکس شهید را که برروی طاقچه قرار دارد بیاورید.

والسلام

امیدوارم که مرا به خاطر همه چیز ببخشید و درحق ما دعای خیر کنید و می‌بخشید که نامه مفصل نیست چرا که این نامه را با عجله نوشتم و وقت کم بود.

التماس‌دعا

ضمناً! سلام مرا به پسر یونس، گل علی، ابوذر، آزاده، بهمن، علیرضا و حاجی و آبجی خدیجه و معصومه و قاسم و صفرعلی و دیگران برسانید.

قربان شما بنده حقیر احمد اسماعیلی

۱۳۶۴/۱/۱۱»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار