فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری 565 برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)

سردار «علی محمد اکبری» از اجرای 565 برنامه به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی در سپاه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ - 23May 2018

گرامیداشت سوم خرداد با 565برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه استان؛ سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: سی و ششمین سالگرد فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی سال 97 با شعار «ما توانستیم» را با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی، در رده های سپاه و بسیج استان گرامی می داریم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سوم خرداد، یادآور رشادت های رزمندگان و ایثارگرانی است که با نثار خون‌های پاک خود، نهال آزادی را در خرمشهر نشاندند و درس فداکاری و مقاومت به نسل های آینده دادند.

سردار «علی محمد اکبری» با گرامیداشت یاد و خاطره 300 رزمنده استان چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت المقدس و 80 شهید آزادسازی خرمشهر قهرمان، افزود: هفته مقاومت و پیروزی فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از جانفشانی های شهیدان و جانبازان و یادگاران عملیات غرورآفرین بیت المقدس در کربلای جنوب ایران است.

وی گفت: به همین مناسبت تعداد کل برنامه ها 565 برنامه در رده های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود تا یاد و خاطره سالهای ایثار و حماسه را گرامی بداریم.

این مقام ارشد نظامی استان افزود: اجرای برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی از دوشنبه 31 اردیبهشت شروع شده و تا شنبه پنجم خردادماه ادامه خواهد داشت.

سردار اکبری ادامه داد: تبیین دستاوردهای عملیات بیت المقدس و توجه به حماسه فرزندان انقلاب اسلامی، توجه به اهداف و نتایج حاصل از این پیروزی بزرگ و دست یافتن به خواسته های عزت مدارانه در حفظ استقلال و کیان ایران اسلامی، توجه به نقش ولایت و رهبری در پیروزی حماسه سوم خرداد و پرداختن به حضور مردم در جبهه ها و پشت جبهه ها در مقابله با دشمن، از محور های اصلی برنامه های این هفته است.

این مقام مسئول گفت: همایش بزرگ استانی مقاومت و پیروزی با حضور مسئولان ارشد استان و رزمندگان در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نواحی سپاه شهرستان ها، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، محافل شعر مقاومت و خاطره، ویزیت رایگان بیماران از سوی تیم های اعزامی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های شهرکرد، بروجن و لردگان، از برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در استان است.

وی افزود: برگزاری یادواره های پایگاهی و آبروی محله ، افتتاح پروژه های عمرانی و حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان، برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی ورزشی، مراسم ادعیه و نشست های روشنگری از دیگر عناوین برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار