اسد در دیدار با نماینده پوتین: پیروزی‌ها در سوریه تا نابودی آخرین تروریست متوقف نخواهد شد

رئیس‌ ‎جمهور سوریه در دیدار با نماینده رئیس‌ جمهور روسیه گفت: پیروزی‌ها در سوریه تا نابودی آخرین تروریست و آزادسازی همه مناطق کشور متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ - 23May 2018

اسد در دیدار با نماینده پوتین: پیروزی‌ها در سوریه تا نابودی آخرین تروریست متوقف نخواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین و هیئت همراه که به سوریه سفر کرده‌اند، با بشار اسد رئیس‌ جمهور این کشور دیدار کردند.

لاورنتیف در آغاز این دیدار پیام تبریک پوتین برای آزادسازی کامل دمشق و حومه آن را به اسد ابلاغ کرد.

رئیس‌ جمهور سوریه در این دیدار تاکید کرد که دولت و ملت روسیه در این پیروزی‌ها که تا نابودی آخرین تروریست و آزادسازی مناطق باقی مانده از لوث کانون‌های تروریستی، متوقف نخواهد شد، شریک هستند.

دو طرف در این دیدار بر اهمیت ایجاد سازوکاری برای اجرای نتایج نشست اخیر سوچی تاکید کردند.

اسد افزود: برخی از طرف‌های بین‌المللی از واقعیت به دور هستند و مانع هرگونه پیشرفت در روند سیاسی سوریه می‌شوند. این افراد باید واقع‌بین بوده و دست از حمایت تروریسم بردارند.

نماینده پوتین نیز از همه طرف‌های بین‌المللی خواست که با توجه به تحولات مثبتی که سوریه شاهد آن است، از روند سیاسی در این کشور تلاش کنند.

در این دیدار ولید المعلم وزیر خارجه سوریه، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه‌ای اسد، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه، و لونه الشبل رئیس دفتر ارتباطات ریاست‌جمهوری روسیه حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار