افزایش زمان خدمت سربازی در امارات نتیجه جنگ افروزی علیه یمن

در سایه حضور امارات در جنگ یمن امارات متحده عربی مدت خدمت سربازی اجباری را برای شهروندان ذکوری که از دبیرستان فارغ التحصیل می‌شوند از ۱۲ ماه به ۱۶ ماه افزایش داد.
کد خبر: ۲۹۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 08July 2018

افزایش زمان خدمت سربازی در امارات در سایه تبعات جنگ در یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ارتش امارات با انتشار بیانیه‌ای از افزایش مدت خدمت سربازی اجباری برای مردان در این کشور خبر داد.

در این بیانیه آمده است: ارتش امارات خدمت سربازی اجباری را یکی از موثرترین و مهم‌ترین مسائل راهبردی با توجه به بازده‌های استراتژیک قابل انتظار آن در زمینه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، ملی، اجتماعی و اقتصادی می‌داند.

امارات متحده عربی ابتدا در سال ۲۰۱۴ خدمت سربازی اجباری را برای مردان در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در این کشور وضع کرد. با این حال طبق قانون این کشور کسانی که تحصیلات دبیرستان را به پایان نرسانده باشند می‌بایست ۲ سال خدمت سربازی اجباری انجام دهند.

این در حالی است که امارات به عنوان عضوی از ائتلاف متجاوز عربستان به یمن، در اقدامات نظامی در این کشور شریک است و در عین حال به بهانه نگرانی درباره ایران اقدام به تقویت ارتش خود کرده است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار