سردار شریفی:

بهره‌برداری از دانشنامه شهدا و ایثارگران در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور

رئیس اداره ایثارگران کل سپاه گفت: دانشنامه شهدا و ایثارگران در مساجد، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۹۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ - 28May 2018

بهره‌برداری از دانشنامه شهدا و ایثارگران در پایگاه‌های بسیج سراسر کشوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم «ابوالقاسم شریفی» رئیس اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم رونمایی از دانشنامه ایثارگران و شهدا که عصر امروز در محل مجتمع غدیر برگزار شد، اظهار داشت: براساس دستور فرمانده کل سپاه کار جمع آوری اطلاعات و طراحی دانشنامه شهدا و ایثارگران از سه سال گذشته در این مجموعه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این دانشنامه درصدد است هر شهیدی یک صفحه در فضای مجازی داشته باشد، افزود: فعالیت‌هایی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته بود، از گستردگی و جامعیت لازم برخوردار نبود و امروز با افتتاح این سامانه، یک مجموعه جامع در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ایثارگران سپاه تصریح کرد: این دانشنامه تمامی شهدای کشور از 15 خرداد سال 42 تا اردیبهشت ماه سال 97 را در بر می‌گیرد.

سردار شریفی عنوان کرد: در این دانشنامه بالغ بر 250 هزار صفحه وب طراحی شده است و اطلاعات تمامی شهدا اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و حتی شهدای مفقود الاثر را در بر می‌گیرد.

وی تاکید کرد: از 250 هزار صفحه طراحی شده، تعداد 7 هزار و 200 صفحه برای بانوان شهید در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تعبیه شده است.

رئیس اداره ایثارگران سپاه گفت: در این وب‌سایت اطلاعاتی که در اختیار بنیاد شهید و اداره ایثارگران سپاه بوده جمع‌آوری و تکمیل شده است.

وی ادامه داد: درصدد هستیم به گونه‌ای ملی از این دانشنامه در مساجد، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بهره‌برداری کنیم.

رئیس اداره ایثارگران سپاه با اشاره به اینکه هدف این سایت مقابله با تهدید نرم و سایت‌های غیر اخلاقی است، تاکید کرد: ما درصدد هستیم جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب که دفاع مقدس درک نکردند را با شهدا آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: این سایت توانایی این را دارد که زمانی که کاربر وارد می‌شود و شهیدی را که انتخاب می‌کند عملیاتی که شهید در آن به شهادت رسیده را طراحی کند و اطلاعاتش را در اختیار کاربر بگذارد.

شریفی افزود: این سایت محل مزار تمامی شهدا را به سهولت در اختیار کاربر می‌گذارد و محل اماکنی که به نام شهدا نیز است در اختیار کاربر می‌گذارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها