اعضای «ستارگان پر فروغ» به دیدار خانواده شهید یونسی رفتند

اعضای فرهنگسرای عطار در سری دیدار‌های خود با خانواده شهدا با عنوان «ستارگان پرفروغ» به دیدار خانواده شهید ابوالفضل یونسی رفتند.
کد خبر: ۲۹۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 29May 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اعضای فرهنگسرای عطار در منطقه 10 تهران در سری دیدارهای خود با خانواده های شهدای این منطقه، در قالب برنامه «ستارگان پر فروغ» که روزهای سه شنبه هر هفته انجام می شود، امروز (سه‌شنبه هشتم خردادماه) در منزل شهید ابوالفضل یونسی حضور یافته و با خانواده وی دیدار کردند.

ستارگان پر فروغ به دیدار خانواده شهید یونسی رفتند

در این دیدار محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه 10، افسانه مهاجان رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی و کوروش ایلخانی رئیس روابط عمومی فرهنگسرای عطار حضور داشتند.

این دیدار در شرایطی بود که پدر شهید با توجه به کهولت سن در بستر بیماری به سر می برد و مادر شهید سال های گذشته دار فانی را وداع گفته بود و پدر شهید به همراه پرستار خود زندگی می کرد. عروس و عمه شهید که خود مادر شهید دیگری از شهدای دفاع مقدس بود نیز میزبان اعضای فرهنگسرای عطار شدند.

ستارگان پر فروغ به دیدار خانواده شهید یونسی رفتند

شهید ابوالفضل یونسی یکم دی 1346 متولد شد و 22 فروردین سال 62 در عملیات والفجر 1 در فکه به شهادت رسید. پیکر شهید بعد از 12 سال در تاریخ 18 مرداد 74 به خانه بازگشت و در قطعه 28 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها