رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۰ نقطه سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۰ نقطه این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ - 30May 2018

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۰ نقطه استان سمنان/ بیش از ۷۰ برنامه همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) در سمنان اجرا می‌شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «غلامرضا قندهاری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار است: 2 هزار نفر از مردم استان سمنان امسال در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به مرقد امام اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: به علت تقارن ماه مبارک رمضان با ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، امسال شرکت‌کنندگان از شهرهای سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان و گرمسار با 62 دستگاه اتوبوس راهی مرقد حضرت امام راحل خواهند شد.

این مسئول گفت: به مناسبت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و نیز سالگرد شهدای ۱۵ خرداد مراسمی از سوی این ستاد در استان سمنان در ساعت 18 در مسجد امام سمنان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: عباسعلی اختری، حسینی‌شاهرودی، سعیدی، عباسی‌خراسانی و رضایی سخنرانان مراسم این ایام خواهند بود.

قندهاری اضافه کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۶۰ نقطه استان برگزار خواهد شد که این مراسم در سمنان از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلی خواهد بود و حجت‌الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در فرودگاه‌های کشور سخنران این مراسم است.

وی از برگزاری شورای راهبری و سیاست‌گذاری 40 سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان خبر داد و گفت: این شورا با 12 گروه در حال شکل‌گیری است و در این برنامه‌ها به تبیین و روشنگری 40 ساله انقلاب پرداخته خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همزمان با ایام ارتحال حضرت امام و شهدای ۱۵ خرداد بیش از ۷۰ برنامه در این استان اجرا خواهد شد که از آن جمله می‌توان به توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، نمایشگاه عکس و کتاب، محفل انس با قرآن، شعرخوانی و گردهمایی تشکل‌های دینی بانوان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها