کلنگ احداث حرم شهدای گمنام شهرستان نیر بر زمین زده شد

با حضور جمعی از مسئولین شهرستان نیر و نماینده کمیته جستجوی مفقودین و سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، کلنگ احداث حرم شهدای گمنام شهرستان نیر بر زمین زده شد.
کد خبر: ۲۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ - 25September 2014

کلنگ احداث حرم شهدای گمنام شهرستان نیر بر زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اردبیل، سرهنگ «علی کریمی» سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل در این مراسم با بیان این که شهرستان شهید پرور نیر میزبان 3 شهید گمنام دفاع مقدس است، گفت: امروز ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بر کسی پوشیده نیست و بر همگان لازم است یاد و نام شهدای گمنام که فرزندان بینشان این مرز و بومند را همواره در یادها و خاطرهها زندهنگهدارند.

وی با اشاره به این که شهرهای مختلف استان میزبان شهدای گمنام هستند، گفت: تلاش داریم تا با همت مردم شهیدپرور استان، یادمانهای مناسبی را برای شهدای عزیز احداث کنیم.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل ضمن قدردانی از اقدام بهموقع مسئولین شهرستان نیر در تأمین اعتبار لازم برای احداث حرم شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همت مسئولین استان اعتبارات لازم جهت احداث سایر یادمانهای شهدای گمنام را در سطح استان به انجام برسانیم.

شایان ذکر است شهرستانهای پارسآباد، گرمی، مشکینشهر، بیلهسوار، نمین، اردبیل، نیر، کوثر، سرعین و شهرهای رضی و کلور در استان اردبیل، میزبان شهدای گمنام هستند که 5 حرم شهدا در این استان طی سالهای اخیر احداث و مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار