معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر است

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: پایگاه‌های بسیج در تمام عرصه‌های جهادی كار می‌كنند و هیچ گونه توقعی ندارند و امروز نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر بوده و در تمام میادین حضور به تمام معنا دارد.
کد خبر: ۲۹۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ - 31May 2018

نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «مصطفی رستمی» معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار با بیان اینکه تنها مدافع این انقلاب بسیج است، اظهار داشت: بسیج از اول انقلاب خوب درخشید و امروز نیز به عنوان یک نیروی پا به‌ كار و جهادی پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بسیجیوار و جهادی كار می‌كنند و هیچ گونه توقعی نیز ندارند افزود: امروز نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر بوده و در تمام میادین حضور به تمام معنا دارد.

رستمی خاطرنشان کرد: بسیج در اغتشاشات سال گذشته خوب درخشید و بدون هیچ منتی كارنامه قابل قبولی نیز گرفت و امروز بسیج حاضر است از كیان انقلاب اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در هر جایی كه لازم باشد حضور مقتدرانه‌ای داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به آیه «ان تنصرالله ینصركم و یثبت اقدامكم» تصریح کرد: پیروزی از آن ما است و ما امید داریم. همچنین به آینده نیز امیدواریم چرا كه رهبر معظم انقلاب در بیانات خود همواره بر امیدواری به آینده تاکید داشته‌اند.

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی تمامی ندارد و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز بارها به این موضوع اشاره داشته‌اند، بنابراین اگر ما ثابت قدم باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بكند و این رمز پیروزی است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان به عناوین مختلف ما را آزموده‌‌اند، گفت: خروج ترامپ از برجام یک تاكتیک بود و تیم مذاكره کننده ما نباید به آنها اعتماد می‌كردند و این تیم امروز نیز نباید به اروپا اعتمادی داشته باشد.

رستمی در پایان یادآور شد: هدف استكبار صدمه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی است و ما نخواهیم گذاشت كه انقلاب ما آسیب ببیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها