حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:

شهید اردکانی الگوی نسل امروز و فردا است

امام جمعه موقت تهران در توصیف شخصیت والای شهید اردکانی گفت: این شهید بزرگوار الگوی مناسبی برای نسل معاصر و آینده است. شهید اردکانی بیش از نیم قرن از عمر خود را در راه فهم دین و ایمان به آموزه‌های وحیانی و مجاهدت در راه قرآن و اسلام سپری کرده است.
کد خبر: ۲۹۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ - 02June 2018

شهید اردکانی الگوی نسل امروز و فردا استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت سردار سید حسین فیض اردکانی عصر امروز ۱۲ خردادماه با حضور سردار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار حمیدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران، حجت الاسلام محمدحسین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از نمایندگان مجلس و جمعی از خانواده شهدا در مسجد نور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیام تسلیت سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت شد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در توصیف شخصیت والای شهید اردکانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار الگوی مناسبی برای نسل معاصر و آینده است. اگر بخواهیم به انسان‌هایی اشاره کنیم که خصایص اخلاقی، اعتقادی و رفتاری آنها تجسم آموزه‌های وحیانی است، اگر بخواهیم به الگوهایی بپردازیم که مدیریت و تلاش مبتنی بر اندیشه و تفکر آنها برای مدیران کشور الهام بخش باشد، باید نام شهید اردکانی را بیاوریم.

وی افزود: شهید اردکانی بیش از نیم قرن از عمر خود را در راه فهم دین و ایمان به آموزه‌های وحیانی و مجاهدت در راه قرآن و اسلام سپری کرده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: او در مقابل پدر عالم خود زانو زد. اردکانی شاگرد مدرسه روحانیت، علم و دین است. پدر بزرگوار وی علاوه بر مقام پدر، مقام استاد و مربی را دارا بود. خانه آنها پایگاه ترویج دین بود.

وی تصریح کرد: اردکانی در دوران جوانی لباس سپاه پاسداران را با شناخت و معرفت انتخاب کرد. وی با این لباس در جبهه دو جنگ نرم و جنگ سخت شرکت کرد.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: شهید اردکانی با رشادت‌هایش در کردستان شناخته شد. وی از دوران جوانی تا پایان عمر در خدمت مردم کردستان بود. این شهید بزرگوار یار وفادار پیشمرگان کرد و شهید بروجردی بود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه شهید اردکانی جانشین فرمانده تیپ القدر در دوران دفاع مقدس بود، گفت: وی در طول حیات خود، همیشه در راه خدا و در دفاع از ارزش‌های انقلاب حرکت می کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار