پیش از ظهر امروز (یکشنبه) صورت گرفت؛

برگزاری سومین جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس استان یزد

سومین جلسه کمیته آموزش، پزوهش و اسناد شورای هماهنگی استان یزد با محوریت دانشنامه دفاع مقدس با حضور اعضای کمیته و به ریاست محمد صالح اولیا رئیس دانشگاه یزد پیش از ظهر امروز(یکشنبه) برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 03June 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سومین جلسه کمیته آموزش، پزوهش و اسناد شورای هماهنگی استان یزد، با محوریت «دانش‌نامه دفاع مقدس» با حضور اعضای کمیته و به ریاست «محمد صالح اولیا» رئیس دانشگاه یزد، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد.

در ابتدای جلسه، سزتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد ضمن تسلیت ایام سوگواری مولی الموحدین (ع)، اظهار داشت: در جلسات قبلی کمیته، اتفاقات خوبی رغم خورده است؛ ان‌شاءالله همین روند در زمینه دانش‌نامه دفاع مقدس نیز حاصل شود.

سومین جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد شورای هماهنگی استان یزد

وی با اشاره به ملی و مردمی بودن مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: با همدلی ادارت باید این فضا را به مکان مناسبی برای استفاده عموم مردم و جایگاهی که سالیان سال بتوانیم از آن بهره‌مند شویم تبدیل کرد.

همچنین «سید داود سید محسنی» دبیر علمی دانش‌نامه دفاع مقدس استان یزد نیز شیوه‌نامه دانش‌نامه اعم از شیوه انتخاب مداخل، اهداف دانش‌نامه، ساختار دانش‌نامه استانی دفاع مقدس، چارچوب جمع‌آوری مداخل، شیوه تشکیل پرونده علمی و مقاله‌نویسی را ارائه و بیان کرد: تکمیل و تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس، کاری مهم است که نیاز به همراهی و همفکری همه ادارات سطح استان دارد.

سومین جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد شورای هماهنگی استان یزد

دبیر علمی دانش‌نامه دفاع مقدس استان یزد خواستار جمع‌آوری اطلاعات و مدارک مخصوص شهدا، جغرافیایی و اجتماعی شد و اذعان کرد: با دستور رئیس جلسه همه مدارک و اطلاعات مربوط به حوزه‌ها مدنظر از ادارات سطح استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه الغدیر جمع‌آوری و مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در زمینه مقاله‌نویسی نیز نیاز به همکاری دانشگاه برای جذب اساتید توانمند است.

سومین جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد شورای هماهنگی استان یزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار