توسط مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی صرت گرفت؛

تشریح برنامه‌های شب‌های قدر در استان خراسان شمالی

حجت‌الاسلام «سید جواد رئوف سیدنژاد» برنامه‌های شب‌های قدر در استان خراسان شمالی را تشریح کرد و گفت: مراسم احیاء شب‌های قدر در ۳۲ امامزاده شاخص استان خراسان شمالی و به‌صورت ویژه در هشت امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ - 03June 2018

برنامه های شب های قدر اعلام شدحجت‌الاسلام «سید جواد رئوف سیدنژاد» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بجنورد اظهار داشت: مراسم احیاء شب‌های قدر در ۳۲ امامزاده شاخص استان خراسان شمالی و به‌صورت ویژه در هشت امامزاده شاخص استان با قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی و سخنرانی و اعمال مخصوص شب قدر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مراسم احیاء شب‌های قدر «بجنورد» در امامزاده «سیدعباس (ع)» این شهر از ساعت ۲۱:۱۵ برگزار می‌شود، افزود: این مراسم در شامگاه ۱۳ خردادماه مصادف با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان، با سخنرانی حجت‌الاسلام «جعفری» و مداحان «برانیان» و «ولی‌پور»، در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام «رئوف» و مداحی «صفری» و «ایزی» و نیز در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام «شرفخانی» و مداحی «هدایتی» و «محمدزاده» برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های شب‌های قدر در «شیروان» نیز گفت: این مراسم‌ها ساعت ۲۱ در محل امامزاده «حمزه رضا (ع)» برگزار می‌شود.

وی به برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر در «اسفراین» اشاره کرد و گفت: در این شهرستان در سه امامزاده به نام‌های «جعفربن احمد (ع)»، «حمزه بن موسی (ع)» و «سید جعفر (ع) کوشکی» برنامه‌های شب‌های قدر از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدنژاد تصریح کرد: در «جاجرم» نیز شب ۱۹ رمضان در امامزاده «زین الدین (ع)» سنخواست، در «مانه» و «سملقان» شب ۱۹ رمضان در امامزادگان هادی (ع) و زینب (س) کاستان و در «فاروج» شب ۲۳ رمضان در امامزاده سیدجعفر (ع) سیاهدشت برنامه‌های شب قدر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن با حضور «حسینی‌نژاد» قاری بین‌المللی ۱۶ خردادماه از ساعت ۱۰ صبح در امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد و از ساعت ۱۸ در امامزاده حمزه رضا (ع) شیروان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار