رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی:

عده ای برجام را می بوسند/ وقتی آمریکا آب دهن روی برجام می ریزد، نمایندگان ملت باید آن را آتش بزنند

حجت الاسلام سید «محمد باقر عبادی» گفت: عده‌ای به آتش زدن برجام هم انتقاد داشتند و برجام را می‌بوسند و می‌گویند محترم است؛ این در صورتی است که مشاور ترامپ آب دهان خود را روی برجام ریخت و آن را پاره کرد، جواب این اقدام از جهت دیپلماسی این است که نمایندگان ملت بگویند اگر او پاره کرد ما آتش می‌زنیم.
کد خبر: ۲۹۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۱ - 04June 2018

عده ای برجام را می بوسند/ وقتی آمریکا آب دهن روی برجام می ریزد، نمایندگان ملت باید آن را آتش بزنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام سید «محمد باقر عبادی» نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در جمع مردم شهرستان اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی به یک خودباوری در میان مردم  و جوانان رسیده ایم.

وی افزود: کشور ایران با تمام تهدیدها، مشکلات و فشارها در زمینه نظامی و موشکی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند،  در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت دانش هسته‌ای گفت: آمریکایی‌‌ها به مباحث فناوری هسته‌ای حساس بودند و می‌دانستند که جمهوری اسلامی در این راه به پیشرفت دست می‌ِیابد.

امام(ره) تمام فرهنگ‌های غلط و پوچ را تغییر داد و فرهنگ «ما می‌توانیم» را بنا نهاد

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرهنگ استعماری ما نمی‌توانیم و ما کوچک‌تریم را تغییر داد، افزود: امام خمینی(ره) تمام فرهنگ‌های غلط و پوچ را تغییر دادند و فرهنگ «ما می‌توانیم» را بنا نهادند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در زمینه‌های فناوری و علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امروز با برخی کشورهای پیشرفته مبادلات علمی دارد، بطوری که حتی در باور دشمنان نمی‌گنجد.

رادارهای آمریکا و اسرائیل نتوانستند موشک های ایران را بزنند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی اعلام کرد: دشمن نه‌ تنها از موشک‌های کشورمان ناراحت است، بلکه از حسادت دق می‌کند و نمی‌تواند این موضوع را بپذیرد که جوان ایرانی به نوعی از فناوری دست یافته که تمام رادارهای آمریکا و اسرائیل نتواستند این موشک نقطه‌زن را ببینند.

عبادی تصریح کرد: آمریکا نه‌ تنها حاضر به پیشرفت جمهوری اسلامی بلکه حاضر به پیشرفت دنیای اسلام هم نیست او حتی حاضر به پیشرفت عربستان و آل سعودی که خود فروخته و دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند هم نیست چون اسمش مسلمان است و این موضوع مثل روز روشن است.

اگر امام نبود، نقشه خاورمیانه متفاوت بود

وی با بیان اینکه از نظر آمریکا یک کشور دست نشانده نباید از ظرفیت های بالایی برخوردار شود، عنوان کرد: اگر امام راحل نبودند امروز نقشه خاورمیانه متفاوت بود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی متذکر شد: هر زمانی که دست نشانده آن‌ها چیزی در اختیار داشته باشد از او استفاده می‌کنند، اما وقتی که سوء استفاده‌های آنان تمام شد در صدد نابودی آن اقدام می‌کنند.

به گفته عبادی امام خمینی(ره) فردی بودند که آمریکا و اسرائیل شناسی بالایی داشتند و برای همین فرمودند «هر چه فریاد دارید سر آمریکایی‌ها بزنید».

وی به صراحت امام خمینی(ره) اشاره و اعلام کرد: امام خمینی دارای صراحت بودند و همواره تأکید داشتند که شما را خواب فرا نگیرد و غفلت نکنید.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی انحراف فکری را آفت راه امام و انقلاب دانست و گفت: عده‌ای از نمایندگان پرچم آمریکا را در مجلس آتش زدند و برخی از آقایان از این اقدام ابراز تأسف کردند و این در حالی است که مردم آمریکا چیزی نمی‌گویند و گاها خودشان هم پرچم را به آتش می‌کشند.

وقتی آمریکا آب دهن روی برجام ریخت، نمایندگان ملت باید آن را آتش بزنند

عبادی افزود: عده‌ای به آتش زدن برجام هم انتقاد داشتند و برجام را می‌بوسند و می‌گویند محترم است؛ این در صورتی است که مشاور ترامپ آب دهان خود را روی برجام ریخت و آن را پاره کرد، جواب این اقدام از جهت دیپلماسی این است که نمایندگان ملت بگویند اگر او پاره کرد ما آتش می‌زنیم.

وی اضافه کرد: بوسیدن برجام یعنی آمریکایی‌ها بدانید که ما هنوز به برجام دل بسته‌ایم، نکند به این آسیب برسانید چرا که همه چیز ما به این بند است!

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بصیرت الفبای کار سیاسی است، خاطرنشان کرد: هر قومیت، فرهنگ، زبان و نژادی که در دنیای اسلام از راه امام فاصله بگیرد، به هلاکت نزدیک‌تر می‌شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار