مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

امام آمده بود تا تابوها را بشکند و بارانی از نور و امید را در دل تاریکی های زمین رها کند

سردار «علی پور» گفت: امام بزرگ تنها برای پایه ریزی یک انقلاب نیامده بود، این مرد بزرگ، آمده بود تا تابوها را بشکند و بارانی از نور و روشنایی و امید را در دل تاریکی های زمین رها کند.
کد خبر: ۲۹۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ - 04June 2018

امام بزرگ قرن آمده بود تا تابوها را بشکند و بارانی از نور و امید را در دل تاریکی های زمین رها کندبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخت است و زبان قاصر از گفتن و نوشتن در مورد مرد بزرگی که این روزها مردم ایران و بلکه جهان اسلام داغدار عروجش هستند.

خمینی کبیر به تنهایی یک انقلاب بود، به تنهایی یک صدای رسا بود برای شنیدن و یک ندای حق بود برای لبیک گفتن .

امام بزرگ قرن، تنها برای پایه ریزی یک انقلاب نیامده بود، این مرد بزرگ، آمده بود تا تابوها را بشکند و بارانی از نور و روشنایی و امید را در دل تاریکی های زمین رها کند تا هر کسی به دنبال سوسوی چراغی است بتواند راه را پیدا کند برای رسیدن به سر منزل مقصود.

امام عزیز ما آمد و حقایق را گفت و راه را نشان داد و حجت تمام کرد بر ناگفته هایی که سالها بر آسمان این کشور سایه افکنده بود.

پیرمرد مهربان قرن، بر دلها حکومت کرد و راه عاشقی و دلدادگی را نشان داد و رفت تا دنیا نبودش را احساس کند اما بیرق بلندش برقرار و با صلابت است و پرچمش در دست نائب بر حقی که دنیا را به تدبیر فرا خوانده است.

مادامی که نام بلند ایران پایدار است، مادامی که پرچم اسلام برقرار است، مادامی که رودخانه جوشان انقلاب پر خروش است، نام معمار کبیر انقلاب زنده و جاری است و واژه مرگ با این روح بلند این مرد، بیگانه تر از همیشه است.

نامش را زنده نگه می داریم، یادش را در دل هامان زنده و راهش را مسیری برای رسیدن به حضرت دوست و مادامی که جهان هست بر ادامه نهضتش پا فشاری می کنیم و آنرا به تمام دنیا صادر تا کهکشان و برگه های تاریخ گواهی بدهند که این مرد بزرگ برای یک رسالت آمده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار