مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی مانع از گسترش نفوذ رژیم صهیونیستی در جهان شد

سردار «عزت اله جعفری» گفت: اینکه می بینید پیشروی های رژیم منحوس صهیونیستی پس از انقلاب اسلامی متوقف شده و اسرائیل قاصب در مناطق تحت اشغال خود محصور شده است به دلیل انقلاب اسلامی و تفکر ضد سلطه آن است.
کد خبر: ۲۹۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 05June 2018

انقلاب اسلامی مانع از گسترش نفوذ رژیم صهیونیستی در جهان شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی، سردار «عزت اله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جمع مردم منطقه آخماقیه تبریز، با ذکر خاطره ای از اثر گذاری شهدا در دنیای مادی، اظهار داشت: هرگز شک نکنید که شهدا مرده اند بلکه زنده اند و امدادهای غیبی شان شامل حال ماست.

سردار جعفری با اشاره به دلایل شکل گیری قیام 15 خرداد سال 42 تاکید کرد: عده ای از مورخان بر این باور بودند که قیام 15 خرداد مردم ریشه اقتصادی و معیشتی داشت اما بعدها معلوم شد که این قیام ریشه در اعتقاد و اعتمادی بود که مردم به روحانیت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) داشتند و این موجب پیوند ناگسستنی بین مردم و روحانیت شده بود.

وی افزود: ریشه قیام 15 خرداد را باید در قرآن و سیره ائمه جست‌وجو کرد چراکه آنان در برابر ظلم ایستادند و این ایستادگی در طول تاریخ باعث پیروزی حق علیه باطل شد بطوری که این اصل در قیام 15 خرداد نیز ثابت شد.

مدیرکل حفظ آثار آذربایجان شرقی، با اشاره به انقلاب اسلامی و نور امید ایجاد شده در قلوب مستضعفین تبیین کرد: انقلاب اسلامی مانند نور واحد روز به روز در حال گسترش و تابیدن است و دلیل اینکه دشمنان توان دیدن آن را ندارند به خاطر بیداری اسلامی مردم جهان و تابش نور اسلام و حق و حقیقت بر پیکره مستضعفان جهان است.

سردار جعفری ادامه داد: نوری که امروز از انقلاب اسلامی بر دنیا می‌تابد همان نور و راهی است که از زبان و سیره انبیا و ائمه جاری بود و امروز اگر شاهد پیشرفتی هستیم به برکت ادامه راه بزرگان است.

رزمنده دوران دفاع مقدس با تشریح ابعاد انقلاب اسلامی در منطقه تصریح کرد: اینکه میبینید پیش روی های رژیم منحوس صهیونیستی پس از انقلاب اسلامی متوقف شده و اسرائیل قاصب در مناطق تحت اشغال خود محصور شده است به دلیل انقلاب اسلامی و تفکر ضد سلطه آن است در حالی که قبل از انقلاب شعار از نیل تا فرات همواره توسط صهیونیست ها گفته می‌شود و چه پیشروی هایی که آن زمان در زمین های مسلمانان نکرده بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، با اشاره به راهکار دشمنان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی افزود: وقتی دشمنان انقلاب دیدند که به هیچ وجه نمیتوانند در مقابل پیشروی تفکر انقلاب بیاستند به فکر ایجاد نسخه های بدل انقلاب اسلامی دست زدند که از جمله آنها میتوان به احیای تفکر وهابیت و تکفیری اشاره کرد به طوری که این تفکر نه تنها دشمنی با صهیونیست ها را عزت و افتخار نمیداند بلکه آنها را دوست خود فرض میکند و دشمن را شیعیان مسلمان جهان معرفی میکند.

وی تاکید کرد: اینان در صدد نابودی اسلامی ناب محمدی و جایگزینی اسلام آمریکایی اند و هدفشان مقدسات مسلمانان است درحالی که خود را مسلمان میدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار