امیری: جمهوری اسلامی با زعامت رهبر انقلاب به قله‌ها خواهد رسید

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: خداوند سایه مقام معظم رهبری را حفظ کند و کشور جمهوری اسلامی با رهبری ایشان مسیر تکامل و تعالی را سپری می‌کند و ان‌شاءالله به آن قله‌های مدنظر هم خواهد رسید.
کد خبر: ۲۹۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 05June 2018

امیری: جمهوری اسلامی با زعامت رهبر انقلاب به قله‌ها خواهد رسیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گویی با اشاره به سیره امام در اداره جامعه ایران اسلامی گفت:‌ روزهایی که حضرت امام در بیمارستان بود یکی از روزهای تلخ و پردغدغه جامعه اسلامی ما بود و حتی در دنیا هم چشم‌ها و گوش‌ها به طرف ایران بود که بعد از حضرت امام چه وضعی در کشور اسلامی ایجاد می‌شود و رهبری ایران دچار چه وضعیتی می‌شود.

وی افزود:‌ خبرگان رهبری هوشمندانه بعد از رحلت حضرت امام، مقام معظم رهبری را به عنوان جانشین شایسته‌ای برای حضرت امام انتخاب کردند به نحوی که کوچکترین تغییری در وضععت کشور ما پیش نیامد و بلافاصله دغدغه‌ای که مردم داشتند مبنی بر اینکه بعد از رحلت امام جامعه چه وضعی پیدا خواهد کرد، خارج شدند و آرامشی در کشور ایجاد شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: هرچه  از رهبری مقام معظم رهبری می‌گذرد می‌بینیم که انتخاب خبرگان آن زمان کاملا هوشمندانه و کاملا درست بوده است که امیدواریم خداوند سایه مقام معظم رهبری را حفظ کند و کشور جمهوری اسلامی با رهبری ایشان مسیر تکامل و تعالی را سپری می‌کند و ان‌شاالله به آن قله‌های مدنظر هم خواهد رسید.

امیری با بیان اینکه در طول زعامت مقام معظم رهبری، دشمنان قسم خورده انقلاب بیشترین دشمنی‌ها را با ایشان کردند،‌ خاطرنشان کرد: همانطور که ایشان گفتند بنده انقلابی هستم، همواره این روحیه را در خود حفظ کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار