مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

روز جهانی «قدس» در جهان نهادینه شده است

«محمدرضا فخر» با اشاره به روز جهانی قدس، گفت: این ابتکار ارزشمند امام راحل یعنی دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم در جهان منتشر و نهادینه شده است.
کد خبر: ۲۹۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ - 07June 2018

روز جهانی «قدس» در جهان نهادینه شده است«محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بیرجند، اظهار داشت: امام راحل به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند.

وی افزود: این ابتکار ارزشمند امام راحل یعنی دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم در جهان منتشر و نهادینه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به سلطه رژیم جعلی اسرائیل با حمایت استکبار، بر سرزمین‌های فلسطین، تأکید کرد: بر همه مسلمانان واجب است برای رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ غاصبین صهیونیست تلاش کنند.

فخر به پیشینه حضور یهودیان صهیونیسم در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: قدرت‌های استعماری، این رژیم جعلی را برای تامین منافع نامشروع خود در منطقه تشکیل دادند و کشتار، آوار، وحشت و اشغال، حاصلِ حضور ددمنشانه آنان در طول این مدت است.

وی یادآور شد: آمریکا و غرب با قطعنامه‌ها و قرارداد‌های مختلف برای صلح در منطقه تلاش کردند، ولی هیچ کدام جز افزایش درد و رنج مردم فلسطین ثمری نداشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه تعیین سرنوشت فلسطین باید توسط خود مردم فلسطین انجام شود، افزود: آن‌هایی که از دموکراسی دروغین حرف می‌زنند، چرا نمی‌گذارند این اتفاق بیافتد تا معلوم شود حق با کیست؟

فخر تصریح کرد: همه بدانند که حمایت از محور مقاومت منجر به نابودی اسرائیل و آزادی قدس عزیز خواهد شد.

وی با بیان این‌که ما برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و همچنین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت، تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: اطمینان می‌دهیم با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و رهبر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در مبارزه با دشمنان تا پای جان ایستاده‌ایم و همگام با ملت ایران و مسلمین جهان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار