طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی‌ فقیه و استاندار مازندران از حضور حماسی مردم در راهپیمایی «روز قدس»

نماینده ولی‌ فقیه و استاندار مازندران طی پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در راهپیمایی «روز جهانی قدس» تقدیر کردند.
کد خبر: ۲۹۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ - 09June 2018
تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران از حضور حماسی مردم در راهپیمایی «روزجهانی قدس»به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران و «محمد اسلامی» استاندار با صدور پیامی مشترک از حضور مردم ولایتمدار و فهیم مازندران در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: حضور پرشكوه، حماسی و دشمن شكن مردم آگاه و روزه دار دیار علویان در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عزم راسخ و اراده پولادین ملت بزرگ ایران اسلامی را در دفاع از مظلوم و مقابله با استكبار و صهیونسیم متجلی ساخت.

در بخش دیگر از این پیام تصریح شده است: مردم عزیز مازندران در این حماسه بی بدیل به ندای تاریخی امام راحل و منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و فریاد مرگ بر صهیونیست‌های کودک‌کش و امریکای جهان‌خوار را طنین انداز كردند.

شكی نیست این حضور شكوهمند بنیان خانه عنکبوتی صهیونیسم غاصب را متزلزل‌تر و اراده ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان ستمدیده منطقه را برای مبارزه با ظلم و استكبار مستحکم‌تر خواهد کرد.

در بخش پایانی این پیام تاكید شده است: اینجانبان بر خود فرض می دانیم از شرکت پرشور، پرافتخار و مقتدرانه مردم شریف و فرهیخته استان كه در حقیقت مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستند در این راهپیمایی باشکوه و تأثیرگذار تقدیر و تشکر کرده و در این ایام معنوی و مقدس از خدای رمضان عزت، سربلندی و عظمت اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم جهانی را مسألت داریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار