معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی:

جسارت دشمن به‌خاطر سستی ما در فرهنگ ایثار و شهادت است

«سید مجتبی علوی مقدم» امنیت را حاصل خون شهدا دانست و گفت: اگر دشمن جسارتی پیدا می‌کند، به‌خاطر سستی ما در فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۲۹۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ - 09June 2018

جسارت دشمن به‌خاطر سستی ما در فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «سید مجتبی علوی مقدم» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد پشتیبانی موضوعات فنی و اجرایی زائرسرای بنیاد زائر خراسان جنوبی، اظهار داشت: خراسان جنوبی یکی از استان‌های پیشرو در کشور در بحث ساخت زائرسرا بوده است.

وی افزود: هم به جهت احساس نیاز برای ساخت یک زائرسرای مناسب برای زائرین و هم به‌خاطر ارادت و ایمان مردم استان به ولی نعمت‌مان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، گام‌های خوبی در زمینه ساخت زائرسرا برداشته شده است، اما اعتبارات دولتی محدود است و همت و تلاش مردم استان را می‌طلبد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: طرح «خشت‌های معنوی» از ظرفیت‌های مدیران و کارکنان استان است تا به میزانی که توانمندند به صورت ماهیانه کمک کنند.

«علوی مقدم» شاکله کارمندی استان را بسیار بزرگ دانست و متذکر شد: دشمن همیشه می‌خواهد نشان دهد که کاری انجام نشده است و اگرچه کار‌ها در شأن مردم نبوده است و هنوز جای کار زیادی وجود دارد، اما بازهم کار‌های خوبی انجام شده است.

وی افزود: ظلم است که دست روی کار‌های اجام نشده بگذاریم؛ چراکه تمام مدیران تلاش می‌کنند رفع محرومیت کنند، اما نباید مشکلات را بزرگ کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: مطمئن باشید اگر کسی درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن مردم برآید، جزو دشمنان اول نظام است.

علوی مقدم تاکید کرد: ما نباید خوراک تبلیغاتی برای دشمن ایجاد کنیم که بگویند نظام ناکارآمد است.

وی درخصوص هزینه‌هایی که مجموعه‌های مختلف برای ساخت بنیاد زائر اهدا می‌کنند، گفت: باید هزینه‌های‌مان را وقف کنیم و بگذریم تا اثراتش را ببینیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، افزود: خودم اثرات این را دیده‌ام و این اقدامات اثرات و خیر و برکت آن در زندگی زیاد است.

علوی مقدم در ادامه سخنانش با اشاره به کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره، نیاز به اقدامات بیشتری است که کمک همه را می‌طلبد.

وی امنیت را حاصل خون شهدا دانست و گفت: اگر دشمن جسارتی پیدا می‌کند، به‌خاطر سستی ما در فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان داشت: ما وظیفه داریم این فرهنگ را به نسل بعدی و به فرزندان خود که هنوز به عمق ایثار و جانفشانی آن‌ها پی نبرده‌اند، منتقل کنیم.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به این مسائل آسیب‌های بیشتری به دنبال دارد و هرچه بیشتر توجه کنیم، بیشتر نظام را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار