نادر طالب‌زاده:

موضوع یمن یک تفکر آخرالزمانی است/ سازمان حج و زیارت به چه اجازه‌ای حجاج به عربستان اعزام می‌کند

دبیر همایش افق نو گفت: موضوع یمن یک تفکر آخرالزمانی است و توجه نکردن به یمن بی‌برکتی به همراه دارد.
کد خبر: ۲۹۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ - 10June 2018

موضوع یمن یک تفکر آخرالزمانی است/ سازمان حج و زیارت به چه اجازه ای حجاج به عربستان اعزام می کندبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، نادر طالب زاده دبیر همایش افق نو در مراسم یادبود اربعین شهادت صالح علی الصماد اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به یمن خیلی حساس هستند و موضوع یمن یک تفکر آخرالزمانی است.

وی در ادامه افزود: سید حسن نصرالله نسبت به یمن تاکیدات بسیاری دارد و در سخنرانی روز قدس او شاهد بودیم که بخش زیادی را به یمن اختصاص دادند.

طالب زاده در واکنش به پخش نشدن سخنان نصرالله گفت: چرا سخنان نصرالله درست پخش نمی شود. وی نفر دوم جهان اسلام است و صحبت های او دقیقا و کامل باید ترجمه و دوبله و از طریق صدا و سیما پخش شود.

دبیر همایش افق نو خاطرنشان کرد: ما در جنگ بوسنی در سال 1992 سه فروند هراکولس که حاوی اسلحه بود را برای مردم بوسنی ارسال کردیم ولی آیا الان نمی توانیم کشتی های حاوی مواد غذایی و دارو برایشان ارسال کنیم و یا از عربستان می ترسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تاکنون یک کشتی مواد غذایی و دارویی ارسال کردیم که اجازه پهلو گرفتن پیدا نکرد و در سمت دیگر یک فروند هواپیما را ارسال کردیم که باند فرودگاه را بمباران کردند.

طالب زاده در واکنش به اعزام حجاج توسط سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت به چه اجازه ای حجاج را به عربستانی اعزام می کند که باعث شهادت بسیار زیادی از مسلمین شده است. امام خمینی بعد از حادثه کشتار حجاج فرمودند که اگر من از صدام بگذرم از آل سعود به هیچ وجه نمی گذرم. این در حالی بود که یک سال پس از رحلت امام (ره) دوباره اعزام حاجیان از سر گرفته شد.

دبیر همایش افق نو در پایان بیان کرد: در همایش افق نو خارجیان بسیاری بودند که سمت و مدارج بالای خود از اروپا و آمریکا را بخاطر بیان واقعیت از دست دادند؛ حال اینها حاضرند در کشتی های ارسالی به یمن حضور داشته باشند. 

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها