معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خبر داد؛

ایجاد دفاتر تسهیل‌گری برای بهبود زندگی حاشیه‌نشینان لرستانی

«حبیب‌الله خجسته‌پور» گفت: ایجاد دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی، گامی ارزشمند در راستای بهبود زندگی مردم در مناطق حاشیه‌‌نشین است.
کد خبر: ۲۹۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 11June 2018

دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در راستای بهبود زندگی مناطق حاشیه نشین ایجاد می شود

به گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «حبیب‌اله خجسته‌پور» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و کارگروه تخصصی ارتقاء اجتماعی، فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه‌نشین لرستان، با اشاره به فعالیت ۱۰ دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در خرم‌آباد اظهار داشت: دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در محله‌هایی از جمله «پاچنار»، «دره‌گرم شرقی»، «گل‌سفید» و «علی‌آباد»، فعال هستند که توسط سازمان‌های مردم‌نهاد مدیریت می‌شوند.

وی تصریح کرد: در بین سازمان‌های مردم نهاد، تنها هفت سمن شرایط و توانایی ایجاد دفتر تسهیل‌گری را دارا بودند.

خجسته‌پور در خصوص تفاوت آماری در برخی آمار‌ها گفت: محله تعریف واحدی ندارد و همین امر موجب تفاوت برخی آمار‌ها شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با ذکر این مطلب که برنامه‌های سمن‌ها از تیرماه شروع خواهد شد، اظهار داشت: هرچند فعالیت‌های تسهیل‌گری در ۱۰ منطقه اجرا می‌شود، اما این امر موجب عدم توجه با سایر مناطق نمی‌شود.

معاون استاندار لرستان، ایجاد دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی را گامی ارزشمند در راستای بهبود زندگی مردم در مناطق حاشیه‌ای ذکر کرد و افزود: راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری با هدف افزایش مشارکت‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار