فرماندار بیرجند:

اعتبارات برگزاری «کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی» کافی نیست

«علی ناصری» با تأکید بر اینکه اعتبارات برگزاری «کنگره ۲ هزار شهید ایتان خراسان جنوبی» کافی نیست، گفت: جهت هرچه با شکوه برگزار کردن این کنگره، نیازمند اعتبارات سازمانی و مردمی هستیم.
کد خبر: ۲۹۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 12June 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «علی ناصری» فرماندار شهرستان بیرجند، صبح امروز (سه‌شنبه) در اولین جلسه ستاد شهرستانی کنگره سرداران، امیران و ۲ هزار شهید استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: مرکز ثقل برنامه‌های کنگره در بیرجند متمرکز است که تمرکز آن همچون روال عمومی کنگره‌های شهدا بر اجلاسیه‌ها خواهد بود.

وی با بیان این‌که در اجلاسیه‌ها، میهمانانی از همه شهرستان‌ها خواهیم داشت، افزود: جلساتی به منظور برنامه‌ریزی بهتر در هر شهرستان انجام می‌شود.

اعتبارات برگزاری «کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی» کافی نیست

فرماندار بیرجند بیان داشت: پشتیبانی ستاد استانی برعهده فرمانداری شهرستان بیرجند و ادارات تابعه است و باید اقدامات زیادی برای حمایت از سایر کمیته‌ها انجام شود که هر ۲ هفته یک‌بار ستاد شهرستان جلسه‌ای خواهد داشت.

ناصری با بیان اینکه هر شهرستان در راستای برگزاری کنگره باید یک برنامه محوری داشته باشد، افزود: برگزاری نمایشگاه «از حرا تا حرم» برنامه محوری شهرستان بیرجند است که ساخت این نمایشگاه نیازمند همکاری تمام مسؤولان و مردم خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها گفت: تعدادی از ادارات به منظور دلجویی و سرکشی از خانواده‌های شهدا مشخص شده‌اند.

فرماندار بیرجند با تأکید بر این‌که اعتبارات در نظر گرفته شده برای برگزاری این کنگره کافی نیست، اعلام کرد: برای جهت هر چه با شکوه برگزار کردن کنگره ۲ هزار شهید خراسان‌جنوبی نیازمند اعتبارات سازمانی و مردمی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار