از مجروحیت در زمین شلمچه تا گود زورخانه

جانباز 70درصد باستانی‌کار که دو پای خود را از دست داده؛ با تکیه بر ایمان و اراده، امروز از ورزشکاران موفق ورزش‌های زورخانه‌ای است.
کد خبر: ۲۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ - 27September 2014

از مجروحیت در زمین شلمچه تا گود زورخانه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، هفته دفاع مقدس، بهانهای شد تا به سراغ یکی از یادگاران آن دوران برویم که برای جوانان امروز الگوی موفقی از پیشرفت در شرایط سخت، تلقی میشود.

عبدالرضا دامغانی جانباز 70 درصد و دارنده مقام در مسابقات قهرمانی جانبازان کشور، ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: سال 64 در سن 19 سالگی در حالی که عضو جهاد سازندگی بودم؛ داوطلبانه به نیروهای جهاد رزمی و گردان خیبر لشکر ثارالله پیوستم.

وی که به عنوان مسئول کمیته ورزشی ایثارگران هیات ورزشهای پهلوانی و زورخانهای فعالیت میکند، افزود: من با هدف دفاع از اسلام، میهن و لبیک به ندای رهبرم درکنار هزاران جوان پرشور و شوق و شیدای امام(ره) به جبهه رفتم.

دامغانی ابراز کرد: در عملیاتهای کربلای 4 و 5 حضور داشتم و در کربلای 5 از ناحیه هر دو پا مورد اصابت ترکش قرار گرفتم که پای راستم در همانجا قطع و پس از اعزام به اصفهان و 18 روز اقامت در بیمارستان، پای چپم که قابل پیوند زدن نبود در اصفهان قطع شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار