سرلشکر باقری:

نیروی انتظامی جلوه حکومت در میان مردم است

معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح در همایش تجلیل از سروقامتان ناجا در مشهد نیروی انتظامی را جلوه حکومت در میان مردم دانست.
کد خبر: ۲۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ - 27September 2014

نیروی انتظامی جلوه حکومت در میان مردم است

به گزارش دفاع پرس، سرلشکر پاسدار محمد باقری با اشاره به آیه مبارکه قرآن که می فرماید شهدا در بهشت ماندگار و این رستگاری ابدی است گفت: به فرموده مقام معظم فرماندهی کل قوا خانواده شهداء بانیان آبروی ملت هستند و برای آسایش آنها از هرکاری نمی بایست دریغ کرد. 

وی اضافه کرد: سال 59 دشمن با تمام توان به کشور ما حمله کرد اما امروز به ناتوانی در برابر قدرت و اقتدار ایران اعتراف می کنند.
 
باقری  با اشاره به جنگ های غزه، لبنان، قیام های یمن، بحرین و مقاومتهای مردم سوریه و عراق در برابر داعش از دفاع مقدس به عنوان الگویی برای آزادی خواهان جهان نام برد.
 
رئیس ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فعالیتهای نیروی انتظامی اظهار داشت: ناجا 25 ماموریت دارد از جمله مرزبانی،یگان ویژه و ... و با انواع و اقسام دسیسه ها و توطئه ها در ارتباط است.
 
وی از نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی بالنده و موفق نام برده و از رضایت مردم با توجه به نظرسنجی ها به این نیرو خبر دادند و اشاره کردند که نیروی انتظامی جلوه ی حکومت در میان مردم است.
 
سرلشکر باقری  در پایان از فرمانده و عزیزانی که این همایش را مهیا کرده بودند تشکر و از حضور یکایک ایثارگران، جانبازان و خانواده ی آنها و خانواده ی معظم شهداء قدردانی کرد.
 
در این مراسم لوح یادبودی توسط معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  به سرلشکر باقری و سردار انصاری به پاس تلاش های آنها در تکریم خانواده شهداء و ایثارگران اهدا شد.
 
در حاشیه این مراسم سرلشکر دکتر باقری و سردار انصاری با جانبازان و خانواده های آنان  دیدار  و مشکلات و خواسته های آنان را مورد بررسی قرار دادند.
 
قائم مقام امور شهیدان و ایثارگران بنیاد شهید نیز در نکوداشت سروقامتان ناجا امنیت ایران اسلامی را مرهون تلاش و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و مجاهدت ملت آزاده ایران اسلامی دانست
 
سردار انصاری در سومین نکوداشت سروقامتان ناجا که روز جمعه در مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد به تشریح فعالیت ها و برنامه های امور ایثارگران پرداخت و گفت: با برگزاری کنفرانس علمی درباره زندگی و معیشت ایثارگران و با توجه به تدوین برنامه ششم و تمهیدات اجرایی در سازمان مدیریت کشور، سه موضوع اشتغال، درمان و مطالبات ایثارگران را در دستور کار خود قرار داده ایم.
 
وی افزود: در حوزه اشتغال با توجه به 50 تا 60 هزار فرزند ایثارگر جویای کار شرایطی را تامین تا بتوانیم از آنان در مشاغل تخصصی خود استفاده نماییم.
 
در حوزه درمان از ابتدای شهریور ماه تمامی ایثارگران را تحت پوشش بیمه بنیاد شهید کرده ایم و در مورد معوقات ایثارگران که یکی از مطالبات اساسی آنها می باشد با عنایت ریاست محترم جمهوری حجت الاسلام روحانی 1700 میلیون تومان در اختیار سازمان قرار دادند طی طرح کوتاهی 39000هزار آزاده در هفته گذشته جانبازان در این هفته و خانواده محترم شهدا تا اواخر مهرماه مطالبات خود را دریافت می کنند.

قائم مقام امور شهیدان و ایثارگران بنیاد شهید با توجه به اوضاع حساس منطقه و مستعمره شدن کشورهای همسایه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون جزیره امنیت می باشد و این مرهون تلاش و مجاهدت شهداء، جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی و نیروهای مسلح انقلاب اسلامی می باشد.
 
سردار تشکری معاون هماهنگ کننده ناجا در این مراسم گفت:جنگ های غزه و لبنان و نا امنی موجود در کشورهای همسایه موج می زند و این درحالی است که آرامش و امنیت امروز ملت ایران مرهون تلاش، از خود گذشتگی و ایثار جوانان سال 59 و سروقامتان امروز ایران اسلامی است.

وی با یادبود شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای عظیم الشان ناجا ، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی را راهنمایان مسیر سعادت و سربلندی ایران دانست و بر نکوداشت مقام و جایگاه این عزیزان و خانواده های معظم آنها تاکید کرد.

در این مراسم معنوی، سرهنگ معینی(رئیس ایثارگران ناجا) در ابتدای مراسم در گزارش کوتاهی گفت: هم اکنون 120 جانباز قطع نخاعی، 33جانباز  قطع دوپا و 53 جانباز روشندل در جمع جانبازان و ایثارگران ناجا داریم که  47 تن از این  سروقامتان  از استان های آذربایجان شرقی – خوزستان – زنجان – قم به همراه خانواده های گرانقدر خود به پابوسی آستان مقدس حضرت رضا(ع) نائل شده اند.

مشاور فرمانده نیروی انتظامی در امور ایثارگران تصریح کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های مورد نظر ایثارگران می باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار