نوبخت خبر داد؛

جابجایی 171 هزار مسافر توسط مترو در روز عید فطر

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: مترو از صبح امروز تا پایان مراسم به صورت رایگان به نمازگزاران خدمت رسانی کرد و جابجایی 171 هزار نفر با این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری ایمن، در این روز به ثبت رسید.
کد خبر: ۲۹۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 15June 2018

جابجایی 171 هزار مسافر توسط مترو در روز عید فطربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «فرنوش نوبخت» مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران و نمازگزاران گفت: با توجه به نزدیکی ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به محل برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) استفاده از مترو این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری یکی از انتخاب‌های اصلی نمازگزاران این عید بزرگ بود؛ و در این راستا شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات رسانی شایسته و بیشتر از قبل برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: در روز عید سعید فطر با آمادگی کامل پرسنل و به‌کارگیری تمامی امکانات تلاش کردیم تا سرویس دهی مناسب و منظمی را به شهروندان و نمازگزاران ارائه دهیم. درمجموع در روز عید سعید فطر 180 حرکت فوق‌العاده به منظور جابجایی نمازگزاران محترم در متروی تهران انجام پذیرفت.

وی افزود: فاصله حرکت قطار‌ها در خطوط متروی تهران نیز کاهش یافت تا جابجایی مسافران تسهیل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها