خبر رسانه‌های سعودی درباره سقوط فرودگاه الحدیده دروغ از آب در آمد

یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن اخبار منتشر شده درباره سیطره نیرو‌های ائتلاف متجاوز به یمن بر فرودگاه الحدیده را تکذیب کرد.
کد خبر: ۲۹۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ - 16June 2018

خبر رسانه‌های سعودی درباره سقوط فرودگاه الحدیده دروغ از آب در آمدبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، «ابراهیم العبیدی» از رهبران جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه العالم اخبار منتشر شده در رسانه‌های سعودی و اماراتی مبنی بر سیطره نیرو‌های ائتلاف متجاوز به یمن بر فرودگاه الحدیده را دروغ خواند.

فرودگاه حدیده در ۱۰ کیلومتری بندر استراتژی این شهر قرار دارد.

درحالی‌که منابع یمنی از موفقیت‌های درخشان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف نبرد با متجاوزان خبر می‌دهند، خبرگزاری غربی رویترز به نقل از کسانی که آن‌ها ساکنان الحدیده نامید، مدعی سیطره مزدوران ائتلاف سعودی بر ورودی فرودگاه الحدیده شد.

رسانه‌های سعودی نیز در ادامه جنگ روانی علیه ملت یمن، مدعی کنترل فرودگاه الحدیده شده‌اند. العربیه در این راستا مدعی شد که ورودی فرودگاه را به کنترل خود درآورده‌اند.

«بی بی بی» هم با اعلام اینکه «گزارش‌های مستقلی از شهر وجود ندارند» مدعی شد که به نظر می‌رسد نیرو‌های حوثی کنترل فرودگاه را از دست داده‌اند.

ائتلاف سعودی با هدف تصرف شهر استراتژیک الحدیده از روز چهارشنبه حملات سنگینی را از هوا و دریا علیه این شهر آغاز کرده است.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار