سردار سلیمانی:

منحنی موفقیت پلیس پیوسته، دائمی و رو به رشد است

معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه صیانت از آبرو و حیثیت ناجا وظیفه آحاد فرماندهان و کارکنان است، گفت: منحنی موفقیت نیروی انتظامی پیوسته، دائمی و رو به رشد است.
کد خبر: ۲۹۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ - 18June 2018

صیانت از آبرو و حیثیت ناجا وظیفه آحاد فرماندهان و کارکنان است/منحنی موفقیت پلیس؛ پیوسته ، دائمی و روبه رشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «ایوب سلیمانی» معاون هماهنگ کننده ناجا در همایش سراسری روسای بازرسی فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان‌ها و یگان‌های حوزه مرکزی ناجا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و با تبریک حلول ماه شوال، اظهار داشت: تأمین نظم، امنیت و آرامش برای کشور و جامعه و نیز پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی رسالت اصلی نیروی انتظامی است. از بدو تولد ناجا تاکنون منحنی موفقیت‌های این سازمان پیوسته، دائمی و همیشه در یک روند رو به رشد، کمال و بالندگی است؛ هرچند در برهه‌هایی از زمان فراز و فرود داشته، اما هرگز موفقیت‌های ناجا قطع نشده و یا روند نزولی نداشته است.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی یک سازمان بالغ، بالنده و به کمال رسیده در عرصه‌های مختلف است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی تأکید کرد: بلوغ و بالندگی پلیس را در ادوار و مأموریت‌های مختلف اعم از انتخابات، راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، اغتشاشات، حوادث و... شاهد بودیم؛ هنر اصلی در این است که این قله پیروزی‌ها را حفظ کنیم و ارتقاء دهیم.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به گستردگی و تنوع مأموریتی نیروی انتظامی، اضافه کرد: ناجا بیشترین ارتباط را با مردم دارد و همواره در متن حوادث و اتفاقات بوده و باید در هر شرایطی حفظ ساحت نیروی انتظامی، دغدغه فرماندهان و کارکنان باشد و برای صیانت از سازمان و کارکنان باید با اراده، سازماندهی و برنامه ریزی اقدام و عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه کارکنان سرمایه عظیم و گرانبهای سازمان هستند، تأکید کرد: باید با تمام ظرفیت از این سرمایه ارزشمند صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه سطوح مدیریتی و فرماندهی در نیروی انتظامی از سلامت حداکثری برخوردار است، افزود: مهم‌ترین فاکتور در پیشگیری و مقابله با جرایم «مدیریت سالم» و «نظارت توأمان» است و شرط مدیریت سالم نیز انتخاب صحیح و هدفمند است.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: اگر فرماندهان با هر جرمی در هر سطحی مسئولانه و قاطعانه برخورد کنند بسیاری از معضلات و آسیب‌ها حل می‌شود همچنین برگزاری جلسات توجیهی و آگاه‌سازی برای کارکنان، ناامن سازی فضا برای متخلفان، اشراف اطلاعاتی داشتند و برخورد بدون اغماض و قاطع با جرم هر فرد متخلفی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و تخلفات موثر باشد.

معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان گفت: امروز اولین اولویت باید صیانت همه جانبه از سازمان و کارکنان باشد و همه با هم باید برای صیانت از حیثیت و آبروی سازمان در هر شرایطی اراده و اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها