مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان همدان خبر داد؛

بهره‌مندی ۱۵ هزار بسیجی از برنامه‌های طرح «جوانه‌های صالحین» در همدان

حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل‌بیگی» گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حداقل ۱۵ هزار نفر از برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج در طول فصل تابستان و اوقات فراغت بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۲۹۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 20June 2018

بهره‌مندی 15هزار بسیجی از برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین در همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل‌بیگی» مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» استان همدان به صورت رسمی و با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مجری آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که تعداد پایگاه‌های مقاومت مجری این طرح در سال جاری ۱۹۷ پایگاه ویژه برادران و خواهران بسیجی در سطح استان است، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود امسال حداقل ۱۵ هزار نفر از برنامه‌های این پایگاه‌ها در طول فصل تابستان و اوقات فراغت بهره‌مند شوند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: طرح «جوانه‌های صالحین» امسال با شعار «رشد و بالندگی در پرتو قرآن و سایه‌سار مسجد» و با حمایت از کالای ایرانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و با محوریت برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و تربیتی فرهنگی، اخلاقی و ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها