فرمانده حوزه مقاومت شهید «خادم‌پر» همدان خبر داد؛

اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» در حوزه مقاومت «شهید خادم‌پر» همدان

«مهدی سیفیان» گفت: طرح «جوانه‌های صالحین» با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه مقاومت شهید «حسین خادم‌پر» در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 20June 2018

اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» در حوزه مقاومت «شهید خادم‌پر» همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، «مهدی سیفیان» فرمانده حوزه مقاومت شهید «حسین خادم‌پر» همدان اظهار داشت: جلسه هماهنگی ستاد «جوانه‌های صالحین» این حوزه مقاومت با حضور جمعی از مسئولین بسیج در محل سالن جلسات حوزه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مجری طرح «جوانه‌های صالحین» و همچنین مسئولان اجرایی طرح برگزار شد و نیز نکات و الزامات اجرایی طرح همراه با تشریح و دستورالعمل‌های جوانه‌های صالحین بررسی و ابلاغ شد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان گفت: در این نشست همچنین فرماندهان پایگاه‌ها ضمن بیان تجربیات برگزاری این طرح در سال‌های گذشته به هم‌فکری در این زمینه پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج اباصالح (عج)، امام خمینی (ره)، شهید «مصطفی خمینی»، شهیدان «شاه حسینی» و شهید «محمد نیکبخت» مجریان طرح «جوانه‌های صالحین» در حوزه شهید «حسین خادم‌پر» هستند.

سیفیان در پایان با اشاره به برنامه‌های اجرایی طی سال گذشته در این حوزه تصریح کرد: در سال گذشته پایگاه اباصالح (عج) رتبه برتر را در اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» ویژه اوقات فراغت بسیجیان در سطح ناحیه همدان به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار