فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع):

ایستادگی ملل مسلمان در مقابل استکبار از پیامدهای انقلاب اسلامی است

سردار «سلیمانی» گفت: ما انقلاب اسلامی و بسیج مردمی را به کشور‌های «عراق»، «لبنان» و «سوریه» صادر کردیم. مبارزین و آزادی‌خواهان این کشور‌های اسلامی با الگو گرفتن از جمهوری اسلامی در مقابل ظلم و استکبار ایستادند و شر ظالمان را دفع کردند.
کد خبر: ۲۹۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 21June 2018

ایستادگی ملل مسلمان در مقابل استکبار از پیامدهای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت «مصطفی چمران» و روز بسیج اساتید، مراسم گرامیداشتی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ زرهی امام رضا (ع)، مسئولین شهرستان نیشابور و جمعی از اساتید بسیجی، صبح امروز (پنج‌شنبه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد.

سردار سلیمانی در این مراسم، با گرامی‌داشت یاد و خاطره دانشمند شهید «مصطفی چمران»، اظهار داشت: شهید دکتر «چمران» علی­‌رغم این‌که از موقعیت علمی بالایی برخوردار بود و می‌توانست بهترین زندگی را داشته باشد؛ اما به خاطر هدف والایی که در زندگی داشت و آن هم رسیدن به مقام قرب الهی بود، از تمامی مظاهر مادی و دنیوی گذشت و در نهایت، با شهادت در راه اسلام، در جوار حضرت حق مأوا گزید.

وی ادامه داد: شهید «چمران» در قبال دیگر مسلمانان احساس مسئولیت می­‌کرد؛ لذا برای کمک به مردم ستمدیده لبنان عازم این کشور شد و به یاری آن‌ها شتافت.

فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: این شهید والامقام با پیروزی انقلاب اسلامی و برای مقابله با طرح­‌های تجزیه‌طلبانه دشمنان که با هدف ساقط کردن جمهوری اسلامی در کردستان در حال اجرا بود پا در میدان مبارزه گذاشت و به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای پایان دادن به غائله کرستان به «پاوه» رفت و رشادت­‌های بی‌نظیری از خود نشان داد. خطه کردستان با درایت و فرماندهی مدبرانه این فرمانده دلاور جبهه حق از لوث عوامل استکبار پاک شد.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: چهار عامل باعث عظمت و اقتدار یک کشور می‌شود. برخورداری از رهبر و مردم بزرگ از عوامل اقتدار یک کشور است. داشتن آرمان­‌های بزرگ و همچنین دشمنان بزرگ ۲ عامل دیگری است که برای یک کشور، عظمت‌آفرین خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: الحمدالله کشور ما از نعمت رهبری مدیر و مدبر برخوردار است که با در نظر گرفتن افق­‌های دور با رهنمود‌های دقیق و ظریف خود در حوزه‌­های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین می­‌کنند و مردم کشورمان با بهره‌مندی از نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند در مسیر توسعه و آبادانی کشورمان گام بر می‌دارند.

وی تأکید کرد: به حول و قوه الهی، ایران اسلامی به پشتوانه مردم فهیم خود، در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌‌های مختلف ورود پیدا کردند و با اتکا به توان داخلی در مقابل استکبار ایستادند و توطئه­‌های آنان را نقش بر آب کردند.

فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) یادآور شد: آمریکا با جنگ روانی می‌خواهد جامعه اسلامی‌­مان را از درون تهی کند. استکبار به دنبال آن است تا با سازماندهی داعش در کشور‌های همسایه، منطقه را ناامن جلوه دهد. از سوی دیگر، در داخل کشور نیز با بر هم زدن نظام اقتصادی قصد دارد با ایجاد نارضایتی عمومی و ناامنی، به هدف خود که ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز چشم امید کشور‌های جهان به ملت ایران دوخته شده است. ما انقلاب اسلامی و بسیج مردمی را به کشور‌های «عراق»، «لبنان» و «سوریه» صادر کردیم. مبارزین و آزادی‌خواهان این کشور‌های اسلامی با الگو گرفتن از جمهوری اسلامی در مقابل ظلم و استکبار ایستادند و شر ظالمان را دفع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار