امام جمعه زنجان:

انگلیس، تفکر وهابیت و بهایی را برای مقابله با اسلام ایجاد کرد/ یکصدایی در کشور مانع تحقق اهداف دشمن می‌شود

امام جمعه زنجان گفت: انگلیس، تفکر وهابیت و بهایی را برای مقابله با اسلام ایجاد کرد.
کد خبر: ۲۹۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ - 22June 2018

انگلیس، تفکر وهابیت و بهایی را برای مقابله با اسلام ایجاد کرد/ یکصدایی در کشور مانع تحقق اهداف دشمن می‌شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان؛ آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز زنجان با اشاره به روز اول تیر روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی؛ اظهار داشت: اول تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال پیامبران گرامی اسلام را برای رساندن پیام الهی مبعوث کرده است؛ افزود: کسانی که تبلیغ دین اسلام و پیام‌های الهی را می‌کنند همان کار پیامبران را انجام می‌دهند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه روز اول تیر روز اصناف نامگذاری شده است؛ گفت: انصاف باید از سوی اصناف مورد رعایت قرار گیرد و نباید با مردم با بی‌انصافی برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه نباید در مورد مردم بی‌انصاف باشیم؛ تصریح کرد: باید با مردم به خوبی مدارا کنیم.

وی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه و پیامبران الهی در قبرستان بقیع ادامه داد: انگلیس در ایران بهائیان و در عربستان وهابیت را در مقابل اسلام ایجاد کرد که این تفکر قبور ائمه را تخریب و بسیاری از شیعیان را کشتار کرد.

آیت‌الله خاتمی به سالروز ترور مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: چند نفر در آن زمان برای اعلام بی‌کفایتی بنی‌صدر تلاش کردند که یکی از آنها مقام معظم رهبری بود.

وی به جنگ های خیابانی منافقین در خیابان‌های تهران  و برخی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: آنها بسیاری از بزرگان انقلاب را به شهادت رسیدند و مقام معظم رهبری را هم در مسجد قلعه‌مرغی ترور کردند که به خواست الهی به ایشان آسیبی نرسید و در واقع ایشان ذخیره انقلاب برای رهبری انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به سالروز شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: منافقان 17 هزار نفر را با ترور به شهادت رساندند.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه مامن مظلومان است.

آیت‌الله خاتمی به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: مقام معظم فرمودند راه مقابله با تحریم‌های دشمنان جلوگیری از اصراف و تبذیر است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بنا بر آمار ایران یکی از کشورهای پر مصرف است؛ اظهار داشت: باید در مصرف کالاها درست رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه باید امروز یک صدا و فریاد از کشور شنیده شود؛ تصریح کرد: امروز باید متحد و یک صدا باشیم و نباید اجازه دهیم دشمن به خواسته خود برسد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمریکا با خروج خود از حقوق بشر آبروی خود را برد؛ افزود: این امر نشانگر خوی خباثت آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه پلیس آمریکا فرزندان مهاجران را از آنها جدا می کنند؛ گفت: به فرموده رهبری آنها شمرهای زمان هستند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کنوانسیون‌های بین‌المللی هم اشاره کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به نامه 100 خودفروخته و خود باخته به مانند مجلس ششم که به مقام معظم رهبری نامه نوشته این خود باختگان برای گفت‌وگو با آمریکا هم نامه نوشتند؛ ادامه داد: خداوند آنها را هدایت کند، چرا که کشوری که به هیچ کنوانسیون و تعهدی پایبند نیست چگونه می‌تواند به گفت‌وگو پایبند باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها