نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد دانشگاهی برای تربیت علما و مبلغان دینی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران ایجاد دانشگاهی برای تربیت علما و مبلغان دینی را ضروری دانست و گفت: برخی سخنرانی های تبلیغی بی محتوا و تعارفی شده است و باید در تبلیغ به مسائل دینی و روز جامعه توجه کرد.
کد خبر: ۲۹۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ - 23June 2018
ضرورت ایجاد دانشگاهی برای تربیت علما و مبلغان دینی مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش مهم تبلیغ برای هدایت جامعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی انقلاب کلام و تبلیغ است.
 
وی با بیان اینکه کلام و تبلیغ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هیچ‌ چیز جایگزین این جایگاه مقدس نمی‌شود، افزود: حضرت امام راحل از سال ۴۲ با تبلیغات شروع کرد و یک شاه قدرتمند را از ایران بیرون کرد.
 
امام‌ جمعه ساری با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید در داخل و خارج به تبلیغ و ترویج دینی و فرهنگی بپردازد، اظهار داشت: روحانیان جایگاه پیامبران تبلیغی را دارند نه تشریعی اما شریعت را نیز تبلیغ می‌کنند.
 
آیت‌الله طبرسی به جایگاه والای تبلیغات اسلامی اشاره و اضافه کرد و گفت: هیچ قدرت استکباری بنای سازش با ما را نداشتند و همواره با اسلام دشمنی کرده‌اند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ایجاد سازمانی برای پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و خانواده ها در فضای مجازی شد و گفت: باید مسائل شرعی و عرفی و شبهات با بیان و تبلیغ پاسخگویی شود.
 
وی ایجاد دانشگاهی برای تربیت علما و مبلغان دینی را ضروری دانست و گفت: برخی سخنرانی های تبلیغی بی محتوا و تعارفی شده است و باید در تبلیغ به مسائل دینی و روز جامعه توجه کرد.
 
آیت الله طبرسی تقوا و علم را ویژگی مهم برای علما و روحانیون برشمرد و گفت: هر روحانی که تقوا و علم داشته باشد در جامعه طرفدار پیدا خواهد کرد.
 
 وی با اشاره به نامه ۱۰۰ نفر از شبه روشنفکرها برای مذاکره با آمریکا گفت: باید فرهیختگان و نخبگان پاسخ آنان را بدهند.
 
نماینده ولی‌فقیه در مازندران به تاریخچه مذاکرات با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: باید فرهیختگان و نخبگان نیز پاسخ‌نامه شبه روشنفکران را بدهند و بدانند که برخی از آنان نوکر و فریب‌خورده دشمنان هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار