استاندار مازندران:
با خدمتگزاری صادقانه در «میز خدمت» موجب امیدافزایی در جامعه شویم
استاندار مازندران گفت: شأن ما خدمت به مردم است و باید در «میز خدمت» با خدمتگزاری صادقانه، موجب امیدافزایی در جامعه شویم.
به گزارش
دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در مراسم افتتاح «میز خدمت» استانداری مازندران با اشاره به این که بر اساس دستور رییس جمهور مردم باید فقط به یک «میز خدمت» مراجعه کنند، اظهار داشت: «میز خدمت» باید توسط یک نفر پاسخگوی مراجعات اداری مردم باشد.
استاندار مازندران با بیان این که در «میز خدمت» باید از موازی کاری پرهیز شود و به دبیرخانه جدید تبدیل نشود، افزود: پاسخگویی و تسهیل امور مردم، باید کارکرد اصلی «میز خدمت» باشد.
وی با اشاره به این که «میز خدمت» در حوزه استانداری در 12 محور و 35 عنوان با کار تحقیقاتی از سوی وزارت کشور تعریف شده است، تصریح کرد: این محورهای کاری باید با آنچه که در استان باید انجام شود تطبیق داده شود و افراد با کفایت و مسلط در «میز خدمت» پاسخگوی مردم باشند.
وی با بیان این که افراد دانا، صبور و خدمتگزار باید در میز خدمت استقرار یابند تا تکریم مردم را قدر بدانند، گفت: «میز خدمت» باید با مباشرت و تسهیل گری برای مردم کارگشایی کند تا احساس عدالت اداری در مردم تقویت شود.
استاندار مازندران افزود: باید امید و اعتماد را با خدمت، روزافزون کنیم و جریانی را که می خواهد مردم را مایوس کند معکوس و امید را در جامعه تقویت کنیم.
اسلامی با بیان این که «میز خدمت» به صورت یکپارچه مانع فساد اداری و ارتقاء سلامت اداری است و قاطعانه در تمام دستگاه ها از یکم تیرماه باید راه اندازی شود و سرپیچی از آن تخلف محسوب و پیگیری می شود، اظهار داشت: «میز خدمت» در شهرستان ها با پیگیری و نظارت فرمانداران راه اندازی شود و همه مدیران پیگیری کنند تا شاهد یک رفتار صمیمی، سالم و انقلابی در جهت خرسندی و رضایت مندی مردم باشیم.
استاندار مازندران بر آموزش نیروهای مستقر در «میز خدمت» تاکید کرد و افزود: شأن ما خدمت به مردم است و باید با خدمتگزاری صادقانه، موجب امیدافزایی در جامعه شویم.
انتهای پیام/