رئیس بسیج اساتید گلستان خبر داد؛

برگزاری ۸ گفتمان در رابطه با دست آورد‌های انقلاب در گلستان

رئیس بسیج اساتید گلستان از برگزاری هشت گفتمان در استان گلستان به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب و با حضور چهره های ملی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 23June 2018

برگزاری 8 گفتمان در رابطه با دست آورد‌های انقلاب در گلستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گلستان، «غلامرضا منتظری» شامگاه شنبه در همایش متمرکز بسیج اساتید استان گلستان اظهار کرد: بسیج نهالی است که باغبانی خداباور آن را در مزرعه دل و جان ما قرار داده و امروز از شاخه و میوه‌های این شجره طیبه جهانی سود می‌برد و بسیج اساتید یکی از این شاخه های شجره طیبه است.

وی افزود: شهید چمران یکی از میوه‌های شیرین این شجره طیبه است که در عرصه علم و عمل خوش درخشیده و از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تراز انقلاب اسلامی معرفی شده است.

منتظری ادامه داد: من معتقدم مقالاتی که در رابطه با شهید چمران نوشته شده کافی نیست و شخصیت دکتر چمران همانند دریای عمیقی است که هنوز غواصان می توانند از اعماق آن به دست آوردهایی برسند.

وی با اشاره به برنامه های بسیج اساتید در گلستان اظهار کرد: هر دانشگاه موظف شده یک یا چند مسئله را در شهر خود در دستور کار قرار داده و به تحقیقات لازم در مورد آن مسئله بپردازد.

منتظری با اشاره به ترویج فرهنگ مطالبه گری در متولیان و مسئولان اظهار کرد: یکی از وظایف بسیج مطالبه گری است و از این رو قرار بر این شده تا با نمایندگان استان گلستان نشستی برگزار شود.

وی افزود: ‌دشمنان ما در این تفکر هستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی جشن ۴۰ سالگی را نبیند اما سنت الهی پیروزی حق بر باطل است.

منتظری اظهار کرد: به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هشت گفتمان در رابطه با دست آوردهای انقلاب اسلامی با حضور چهره های ملی در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار