مردم مشهدالرضا با پیکر شهید مدافع وطن وداع کردند

پیکر مطهر سرباز شهید «جلال بهبودی طرقی» از شهدای مرزبانی پاسگاه تپه «طالب خان» هنگ مرزی «زابل» بر روی دوش مردم مشهدالرضا تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۹۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 24June 2018

مردم مشهدالرضا با شهید مدافع وطن وداع کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در پی شهادت سرباز «جلال بهبودی طرقی» جمعی مرزبانی نیروی انتظامی، مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع وطن صبح امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «قادر کریمی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی، سرتیپ دوم پاسدار «ماشاءالله جان‌نثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، حجت‌­الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «علیرضا حیدری» رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و فرماندهی مرزبانی این استان و همچنین خانواده شهید برگزار شد.

در این مراسم که از مهدیه مشهد آغاز شد، تشییع کنندگان در میان حزن و اندوه پیکر شهید «جلال بهبودی طرقی» را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کردند. پیکر مطهر این شهید والامقام بعد از طواف و اقامه نماز جهت خاکسپاری به بهشت رضا منتقل شد.

بنا بر این گزارش، «جلال بهبودی طرقی» جمعی مرزبانی نیروی انتظامی در 12 اسفندماه 1377 چشم به جهان گشود و در 30 خردادماه سال جاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مرزبانان پاسگاه تپه «طالب خان» گروهان «تاسوکی» هنگ مرزی «زابل» چهارشنبه 30 خردادماه، همزمان با بازی تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا با تعدادی از اشرار مسلح درگیر شدند و اجازه ورود این اشرار به خاک کشورمان را ندادند. در این درگیری استوار دوم «محسن شهرکی» از «زابل» و سرباز «جلال بهبودی» از «خراسان رضوی» به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار